کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشش ووشوکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور

25 بهمن 1397 ساعت 10:47

رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان ايران در بخش پسران به ميزبانی نجف‌آباد اصفهان در حال برگزاری است و احمد رحیمی موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان ايران در بخش پسران به مناسبت گراميداشت چهلمين سال پيروزی انقلاب اسلامی به ميزبانی نجف‌آباد اصفهان در حال برگزاری است و احمد رحیمی ساندا کار اهل شهرستان لردگان توانست در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم در رده سنی جوانان صاحب گردن‌آویز نقره شود.

گفتنی است در دو روز ابتدایی اين رقابت‌ها که از بیست و سوم بهمن ‌آغاز و تا بیست و هفتم این ماه ادامه دارد مبارزات ساندا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان انجام شد سپس به مدت سه روز، تالوکاران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت با يکديگر می‌پردازند، نفرات برتر اين رقابت‌ها به اردوی آماده‌سازی تيم جوانان ايران دعوت می‌شوند.

لازم به ذکر است تیم ووشو چهارمحال بختیاری در بخش ساندا در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در این رقابت‌ها حضور داشت و علی علی‌بابايی در وزن ٤٢ كيلوگرم، شايان الله‌بخشی در ٤٥ كيلوگرم و رضا جمالی در ٤٨ كيلوگرم در رده سنی نوجوانان و احمد رحيمی در وزن ٤٨ كيلوگرم، ابراهيم نادری در ٥٢ كيلوگرم، حامد جهانی در ۵۶ كيلوگرم، يونس بويری در ٦٠ كيلوگرم و مهدی طاهری در ٦٥ كيلوگرم اعضا تشکیل‌دهنده تیم این استان بودند.

همچنین حبیب بهمنی به‌عنوان سرمربی و مصطفی فلاح‌پور به‌عنوان سرپرست، تیم ووشو چهارمحال و بختیاری را در رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان ايران انتخابی تیم ملی همراهی کردند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41366

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41366/درخشش-ووشوکار-چهارمحال-بختیاری-مسابقات-قهرمانی-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir