۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را برای جهانیان به تصویر می کشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را برای جهانیان به تصویر می کشند.

عباسی در این پیام تاکید کرد : مردم چهارمحال و بختیاری همگام با سایر ایرانیان آزاده با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بار دیگر مقابل یاوه گویی های استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.

در ادامه پیام استاندار آمده است: در طول ۴۰ سال اخیر دشمنان ایران اسلامی برنامه ریزی های فراوانی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته اند که هر بار با حضور گسترده مردم در صحنه های انقلاب، این توطئه خنثی شده است و یاس و ناامیدی در دل دشمنان جای گرفت.

در بخش دیگری از پیام عباسی آمده است: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، دشمنان ایران را در طراحی و پیاده سازی توطئه های شوم شان با شکست های مفتضحانه رو به رو می کند.

بخش پایانی این پیام می‌افزاید: با بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه ورود به دهه پنجم این انقلاب، از ملت استوار، آگاه و انقلابی چهارمحال و بختیاری و از تمامی اقشار، تشکل ها و احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان، کسبه و اصناف، عشایر، روستائیان، کشاورزان و سایر قشرهای انقلابی این استان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در نقاط مختلف این استان شرکت کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه در ۲۴۶ منطقه مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

این راهپیمایی در مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان انقلاب به سمت چهارراه بازار تا میدان امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون (س) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۴:۵۸

29 Dec 2019