۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۴۱۳۳۷
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان

تجليل از 300 برگزيده مسابقات قرآني در شهرستان فارسان

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان از برگزاري اختتاميه جشنواره قرآني کودک و نوجوان در اين شهرستان خبر داد.
تجليل از 300 برگزيده مسابقات قرآني در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سيدحسن چراغي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت حضرت زهراي مرضيه (س) و تبريک به مناسبت دهه فجر پرشکوه جمهوري اسلامي با اشاره به برگزاري اختتاميه اولين جشنواره قرآني کودک و نوجوان در سطح شهرستان فارسان گفت : اين مسابقات در رده‌هاي سني بين پنج تا هجده سال بين دو هزار دانش‌آموز برگزار شد و در پايان از سيصد نفر قرآن آموزان که در رشته‌هاي مختلف حائز رتبه‌هاي برتر شدند تجليل به عمل آمد.
 
وي در ادامه افزود: هدف از برگزاري اين جشنواره شناسايي استعدادهاي قرآني در رشته‌هاي مختلف جهت برگزاري دوره‌هاي آموزشي و تهيه بانک اطلاعات قرآن آموزان شهرستان و همچنين ايجاد انگيزه مضاعف در بين کودکان و نوجوانان جهت انس باقران کريم مي‌باشد.

 
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان اظهار کرد: اگر بتوانيم قرآن را وارد زندگي جامعه بکنيم زندگي به سبک قراني مهم‌ترين عامل مبارزه با تهاجم فرهنگي و همچنين مؤثرترين عامل جهت کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در سطح جامعه خواهد شد.
 
وي در ادامه افزود: رشد و تعالي کودکان و نوجوانان درگرو آموزه‌هاي قرآني است که خانواده‌ها بايد همت بگمارند تعميق و توسعه فرهنگ قراني در بين خانواده‌ها افزايش دهند.
 
چراغي در ادامه تصريح کرد: چهلمين فجر پيروزي انقلاب در امتداد انقلاب فاطمي قرار دارد که سيره زندگي حضرت زهرا يک الگوي کامل و جامع براي زندگي زنان و مردان همه عصرها و دوران‌ها است.

 
اين مسئول در ادامه گفت: از خدمات مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي گسترش و توسعه فرهنگ ديني و معنويت که امروزه شاهدان هستيم استقبال بي‌نظير جوانان و نوجوانان از برنامه‌هاي قرآن و اهل‌بيت نشانگر اين خدمات مي‌باشد.
 
در ادامه کارشناس قرآن اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در رابطه با اين اختتاميه جشنواره کودک و نوجوان گفت: اين اداره در نظر دارد در سه بخش مرکزي، جونقان و باباحيدر مؤسسات و خانه‌هاي قرآني جديد تأسيس کند تا بتوانيم اين روند رو به رشد قرآن آموزان را در آينده شاهد باشيم.


وي در پايان خاطرنشان کرد: دوره تربيت‌معلم قرآن در حال برگزاري است تا بتوانيم مربياني تربيت کنيم که تعداد 26 مربي به مجموع مربيان قرآني شهرستان اضافه خواهد شد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۰۲

26 Dec 2019