کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان

تجليل از 300 برگزيده مسابقات قرآني در شهرستان فارسان

23 بهمن 1397 ساعت 7:58

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان از برگزاري اختتاميه جشنواره قرآني کودک و نوجوان در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سيدحسن چراغي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت حضرت زهراي مرضيه (س) و تبريک به مناسبت دهه فجر پرشکوه جمهوري اسلامي با اشاره به برگزاري اختتاميه اولين جشنواره قرآني کودک و نوجوان در سطح شهرستان فارسان گفت : اين مسابقات در رده‌هاي سني بين پنج تا هجده سال بين دو هزار دانش‌آموز برگزار شد و در پايان از سيصد نفر قرآن آموزان که در رشته‌هاي مختلف حائز رتبه‌هاي برتر شدند تجليل به عمل آمد.
 
وي در ادامه افزود: هدف از برگزاري اين جشنواره شناسايي استعدادهاي قرآني در رشته‌هاي مختلف جهت برگزاري دوره‌هاي آموزشي و تهيه بانک اطلاعات قرآن آموزان شهرستان و همچنين ايجاد انگيزه مضاعف در بين کودکان و نوجوانان جهت انس باقران کريم مي‌باشد.

 
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان اظهار کرد: اگر بتوانيم قرآن را وارد زندگي جامعه بکنيم زندگي به سبک قراني مهم‌ترين عامل مبارزه با تهاجم فرهنگي و همچنين مؤثرترين عامل جهت کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در سطح جامعه خواهد شد.
 
وي در ادامه افزود: رشد و تعالي کودکان و نوجوانان درگرو آموزه‌هاي قرآني است که خانواده‌ها بايد همت بگمارند تعميق و توسعه فرهنگ قراني در بين خانواده‌ها افزايش دهند.
 
چراغي در ادامه تصريح کرد: چهلمين فجر پيروزي انقلاب در امتداد انقلاب فاطمي قرار دارد که سيره زندگي حضرت زهرا يک الگوي کامل و جامع براي زندگي زنان و مردان همه عصرها و دوران‌ها است.

 
اين مسئول در ادامه گفت: از خدمات مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي گسترش و توسعه فرهنگ ديني و معنويت که امروزه شاهدان هستيم استقبال بي‌نظير جوانان و نوجوانان از برنامه‌هاي قرآن و اهل‌بيت نشانگر اين خدمات مي‌باشد.
 
در ادامه کارشناس قرآن اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در رابطه با اين اختتاميه جشنواره کودک و نوجوان گفت: اين اداره در نظر دارد در سه بخش مرکزي، جونقان و باباحيدر مؤسسات و خانه‌هاي قرآني جديد تأسيس کند تا بتوانيم اين روند رو به رشد قرآن آموزان را در آينده شاهد باشيم.


وي در پايان خاطرنشان کرد: دوره تربيت‌معلم قرآن در حال برگزاري است تا بتوانيم مربياني تربيت کنيم که تعداد 26 مربي به مجموع مربيان قرآني شهرستان اضافه خواهد شد.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41337

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41337/تجليل-300-برگزيده-مسابقات-قرآني-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir