۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۱۳۲۱

برگزیدگان جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند/ ۲۶ اثر برگزیده شد

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶ نفر در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزیده شدند که در ۲۲ بهمن ماه تجلیل خواهند شد.
برگزیدگان جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند/ ۲۶ اثر برگزیده شد
سرهنگ پاسدار البرز للگانی رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: جلسه جمع بندی سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور اعضاء هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع آثار ارسال شده به جشنواره ابوذر ۲۶ برگزیده و هفت نفر قابل تقدیر است اظهار کرد: طی داوری های انجام شده در راستای آثار ارسال شده به جشنواره در قالب یادداشت ۳ نفر برگزیده و یک نفر قابل تقدیر، در غالب گزارش ۳ نفر برگزیده و یک نفر قابل تقدیر ، در قالب سرمقاله ۱ نفر برگزیده و در غالب خبر ۲ نفر برگزیده و یک نفر قابل تقدیر، در بخش عکس ۳ نفر برگزیده، در بخش خبرگزاری ها ۶ نفر برگزیده و ۲ نفر قابل تقدیر ، در بخش کاریکاتور ۲ نفر برگزیده بوده است .

وی تصریح کرد: در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر از خانواده شهید رسانه ای استان شهید شهرانی و هم چنین از خانواده مدافع حرم برادر عالمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرهنگ للگانی بیان داشت: از اصحاب رسانه که در سال ۹۷ با سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)همکاری داشتند که تعداد آن ها به ۷۰ نفر می رسد تقدیر خواهد شد.

وی یادآور شد: جشنواره ابوذر در تاریخ ۲۲ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۴ در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی در پایان از همکاری و زحمات مدیران محترم صدا و سیما مرکز استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بانک انصار، شهرداری شهرکرد، نمایندگی آستان قدس رضوی و بانک مهر اقتصاد قدردانی نمودند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۶:۴۶

30 Dec 2019