کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد:

تولید انیمیشن های طنز "کاخ سیاه" و "خاطرات اشرف" به مناسبت ایام الله دهه فجر/ انتشار 2 محصول فاخر سازمان فضای مجازی در دهه مبارک فجر

17 بهمن 1397 ساعت 17:40

انیمیشن های طنز کاخ سیاه و خاطرات اشرف به مناسبت ایام الله دهه فجر تولید شدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم معین رییس سازمان فضای مجازی بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام این خبر که انیمیشن های طنز کاخ سیاه و خاطرات اشرف به مناسبت ایام الله دهه فجر تولید شدند، تاکید کرد: این دو مجموعه انیمیشن که با تکنیک موشن کمیک تولید شده اند، نگاهی انتقادی و طنز به تاریخ دارند و در دهه فجر در فضای مجازی تقدیم هموطنان می شوند.

معین تاکید کرد: مجموعه کاخ سیاه در زمان آینده و پس از فروپاشی حکومت فعلی ایالات متحده آمریکا اتفاق می افتد و یک کاراکتر پیرمرد مورخ در قالبی طنز به روایت داستانها می پردازد.

وی همچنین افزود: در انیمیشن خاطرات اشرف، برخی از قصه های کمتر شنیده شده در مورد شکل گیری حکومت پهلوی تا انقراض آن از زبان اشرف پهلوی روایت می شود و تصاویر انیمیشنی اشرف پهلوی و داستانهایی که او تعریف می کند از جذابیتهای ویژه این انیمیشن است!

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در ادامه عنوان کرد: همچنین برای نخستین بار دو محصول فاخر این سازمان با عناوین بازی رایانه ای ایران ۵۷ ( بهترین بازی فرهنگی سال ۹۶ جشنواره بازی های رایانه ای تهران ) و نرم افزار تعاملی جامع انقلاب اسلامی و انقلاب عشق که پیش از این رونمایی شده بودند، در این ایام منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این آثار محصول سازمان فضای مجازی بسیج و تولید شده در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی است.


کد مطلب: 41319

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41319/تولید-انیمیشن-های-طنز-کاخ-سیاه-خاطرات-اشرف-مناسبت-ایام-الله-دهه-فجر-انتشار-2-محصول-فاخر-سازمان-فضای-مجازی-مبارک

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir