۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۱۳۰۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری:

شرکت حمل و نقل متخلف در شهرستان بروجن ۸۰ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: یک شرکت حمل و نقل بار در شهرستان بروجن به علت تخلف انجام داده ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.
شرکت حمل و نقل متخلف در شهرستان بروجن ۸۰ میلیون ریال جریمه شد
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در گفتگوبا جهانبین نیوز، گفت: برخورد با تخلفات شرکت ها حمل و نقل کالا و حفظ حقوق رانندگان و مسافران از جمله اهداف اصلی تشکیل جلسات کمیسیون ماده ۱۲ استان است.

وی با بیان اینکه تخلف این شرکت حمل و نقل کالا صدور بارنامه فاقد مهر مدیرفنی بوده، گفت: جریمه نقدی، تعطیلی، تعلیقی، تعطیلی یک ماهه، توبیخ کتبی و تذکر از جمله تصمیمات ماخوذه در کمیسیون ماده ۱۲ برای شرکت های متخلف بوده است.

رییس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی را جریمه این شرکت متخلف عنوان کرد و اظهار داشت: اخذ کمیسیون اضافی ، پرداخت نکردن کرایه، شکایت مسافران ، رعایت نکردن ضوابط حمل و نقل و ایمنی ، صدور بارنامه برای رانندگان فاقد صلاحیت و صدور صورت وضعیت مسافری برای رانندگان اتوبوس‌های برون شهری که فاقد کارت معاینه فنی و تجهیزات ایمنی خودرو بودند از جمله تخلفات عمده شرکت ‌های حمل و نقل کالا و مسافر می باشد.

وی از رانندگان و مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را از طریق سامانه های ۱۴۱، شهراه، نمایندگی های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه های شهری جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری اطلاع دهند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۴۹

26 Dec 2019