۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۱۳۰۳
تجلیل از ۴۰ نخبه کارگری و کارآفرین در استان چهارمحال و بختیاری

۶۴ درصد از جمعیت استان تحت پوشش‌های حمایتی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت ۹۴۷ هزار نفری استان چهارمحال و بختاری تحت پوشش‌های حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجماعی هستند و از خدمات بهره‌مند می‌شوند.
۶۴ درصد از جمعیت استان تحت پوشش‌های حمایتی
به گزارش جهانبین‌نیوز،سیدحفیظ‌الله فاضلی در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از ۴۰ کارگر و کار آفرین نخبه استان، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: قبل از انقلاب تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی دو هزار نفر بوده که این رقم در سال جاری در استان ما به ۳۲ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۸۹ مرکز توانبخشی در استان خبر داد و گفت: در سال ۵۷ تعداد مراکز توانبخشی در استان سه مرکز بوده است.

فاضلی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۸۰۰ تعاونی در استان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار و ۸۲۵ تعاونی در استان فعال است که این تعداد در سال ۵۷، تنها سه مورد بوده است.

وی با اشاره به بی‌توجهی به کارگران فصلی و ساختمانی در سال ۵۷ ، بیان کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار و ۵۵۷ کارگر فصلی و ساختمانی در استان وجود دارد، همچنین جمعیت تحت پوشش تامین اجتمای از ۹ هزار و ۷۰۰ نفر به ۴۷۰ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در سال ۵۷، تعداد کارگاه‌های استان ۱۵۰ مورد بود که اکنون این تعداد به ۱۱ هزار و ۷۵۰ کارگاه و بنگاه اقتصادی رسیده است.

سیدحفیظ‌الله فاضلی با اشاره به اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قبل از پیروزی انقلاب در کشور تاسیس شد، تاکید کرد: در حال حاضر ۲۸ هزار و ۸۹۷ نفر تحت پوشش این بیمه در استان هستند که یک هزار و ۹۶۳ نفر از آن‌ها مستمری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/1029
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۱۵

30 Dec 2019