۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۱۲۹۲
نماينده ولي‌فقيه در سپاه قدس در جمع مردم شهرستان لردگان گفت:

امروز ملت ايران در دنيا نظير ندارد/ براي ارزان شدن اجناس انقلاب نکرديم بلکه براي اسلام قيام کرديم

علي شيرازي نماينده ولي فقيه در سپاه قدس گفت: وقتي نظام شکل مي گيرد دشمني ها بيشتر مي شود، جنگ عليه حکومت آغاز مي شود و اين طبيعي است، وقتي شما طاغوت و آمريکا را بيرون مي کنيد و نظام اسلامي تشکيل مي دهيد اين طبيعي است که دشمني عليه نظام منسجم تر شود...
امروز ملت ايران در دنيا نظير ندارد/ براي ارزان شدن اجناس انقلاب نکرديم بلکه براي اسلام قيام کرديم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمين علي شيرازي نماينده ولي فقيه در نيروي سپاه قدس و در يادواره شهداي بخش مرکزي شهرستان لردگان امشب در جمع مردم شهرستان لردگان  ضمن گرامي داشت ايام الله دهه فجرو با اشاره به وصيت شهيد ناصرالدين باغاني که در عمليات کربلاي 5 شهيد شد گفت:  اين شهيد در وصيت نامه خود خطاب به امام(راحل) مي نويسد: اماما، ما هر چه داريم، اگر دين داريم، اگر توفيق حضور در جنگ، اگر روحيه شهادت طلبي داريم همه مرهون وجود شماست، شما ما را با انقلاب و اسلام و با راه شهدا پيوند داديد.
 
وي با اشاره به آيات قراني گفت: انسان دو خلقت دارد اول خلقت جسم و دوم خلقت روح ، خداوند مي فرمايد: از روح خودم در جسم آدم دميدم.

نماينده ولي فقيه در سپاه قدس افزود: بعد روحاني انسان آنقدر ارزش دارد که بخواهد همه ي فرشتاگان در مقابل اين وجود سجده کنند.

اين مقام آدمي و انسان است،  پس ارزش انسان در بعد روحاني است و همه ي مباحث مربوط به قرب الهي و اخلاق ديني  اسلامي متعلق به بعد روحاني است، تواضع، خلوص، تعبد، روحيه شهادت طلبي، روحيه اطاعت پذيري از خدا متعلق به روح است .

شيرازي در ادامه سخنان خود به ايام دهه فجر انقلاب اسلامي  اشاره کرد و گفت: معمولا وقتي سخن از دستاوردها مي شود  خصوصاً امسال که چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب است، وقتي مي خواهند دست آورد هاي انقلاب را برشمارند بيشتر دستاوردهاي مادي را مي شمارند و خدمات انقلاب را در جاده سازي در گازرساني در برق رساني در بهداشت در مسکن که همه مربوط به بعد مادي بشر است .
 
وي با اشاره به سوره مبارکه البقرة آيه ۲۵۷ « اللَّهُ وَلِيُّ الَّذينَ آمَنوا يُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ وَالَّذينَ كَفَروا أَولِياؤُهُمُ الطّاغوتُ يُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ إِلَى الظُّلُماتِ » گفت: در اين آيه دو ولايت را ترسيم مي کند، يک ولايت خدا و دوم ولايت طاغوت، خداوند مي فرمايد: آنان که زير چتر طاغوتند، کفار هستند  و آنهايي که زير چتر خداوند هستند مومنين اند و آنهايي که مي آيند زير چتر خداوند از ظلمت وارد نور مي شوند .
 
وي گفت: امام(ره)  در هشتم آبان 1343 قبل از تبعيد، سخنراني در قم داشتند که همين سخنراني عامل تبعيد ايشان به ترکيه شد، امام طي آن سخنراني مي فرمايند: علماي اسلام به داد اسلام برسند. بعد مي فرمايند: علماي قم، علماي تهران، علماي مشهد و علماي نجف، اسلام در خطر است. امام با اين سخن مي گويد من براي اسلام قيام کردم.
 
وي اشاره داشت: عده اي در جامعه امروزي مي گويند: چي شد انقلاب کرديم؟ چهل سال در جمهوري اسلامي، گراني است، مشکلات است، تهديد و تحريم است هرروز جنس ها گران مي شود .

وي در پاسخ به اين عده گفت: بله گراني و تحريم و... است اما  يک قسمتي مربوط به مديريت بعضي از آقايون است بايد مديريت کنند که نمي کنند و الا اين وضع اقتصاد کشور نمي بايست باشد. سوال من اين است ما براي ارزاني انقلاب کرديم يا براي اسلام انقلاب کرديم؟ مگر در دوران طاغوت گراني بود که مردم به تنگ آمدند و انقلاب کرداند ؟  براي ارزان شدن اقلام و اجناس انقلاب نکردند براي اسلام قيام کردند . امام (ره)در سخنراني سال ۴۳ عليه اسرائيل، عليه آمريکا و عليه محمدرضا پهلوي موضع گرفتند پس انقلاب ما يک حرکت عليه استکبارو طاغوت هاي زمان بود و به همين خاطر امام(ره) را تبعيد کردند.

حجت الاسلام شيرازي در ادامه گفت: وقتي نظام شکل مي گيرد دشمني ها بيشتر مي شود، جنگ عليه حکومت آغاز مي شود و اين طبيعي است وقتي شما طاغوت و آمريکا را بيرون مي کنيد و نظام اسلامي تشکيل مي دهيد اين طبيعي است که دشمني عليه نظام منسجم تر شود .

وي افزود: امروزه مي بينيد که گرايش به اسلام ، گرايش جوانان به قرآن، گرايش به مناجات و دعاي کميل و دعاي ندبه و دعاي توسل،  عشق به جهاد و شهادت ، گرايش به نماز جمعه و ... اين ها همه از برکات نظام و از دست آورد هاي انقلاب 40 ساله است .
 
نماينده ولي فقيه در سپاه قدس يکي از مباحثي که در جامعه امروزي مطرح مي شود در رابطه با اينترنت و شبکه مجازي است، امروز شبکه هاي مجازي آفت هاي زيادي دارد، اما همين موبايل و اينترنت که زن و مرد، پير و جوان  وصل هستند و چقدر مباحث جامعه را مطلع مي شوند و آگاهي سياسي و بصيرت شان بالا مي رود. قبل از انقلاب بايد يکي براي مردم يک تحليل سياسي بکند اما الان هر شخصي خودش يک تحليلگر سياسي است. و مردم به يک رشد سياسي رسيدند . که البته بايد در اين شبکه هاي مجازي بايد حواسمان جمع باشد که خبرهاي دروغ  را انتشار ندهيم .  
 
نماينده ولي‌فقيه در نيروي قدس سپاه با تأکيد بر اينکه مردم ولايتمدار ايران اسلامي در برابر همه توطئه‌هاي غرب ايستاده است افزود:‌ فرهنگ مقاومت در برابر زورگويي‌هاي آمريکا و رژيم‌هاي مستبد توسط نهضت انقلاب اسلامي در منطقه رشد کرد و زمينه آگاهي و بصيرت ملت‌ها را فراهم کرد. 

شيرازي به ايستادگي ملت ايران در برابر هيمنه پوشالي آمريکا و تحريم‌هاي استکبار جهاني اشاره کرد و ابراز داشت: مردم ولايتمدار و مقاوم ايران اسلامي درس ايستادگي در مقابل ظلم و جور را از شهداي دوران دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم آموخته‌اند و از آرمان‌هاي خود کوتاه نمي‌آيند.
 
انتهاي پيام/630 ل
 

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۰:۳۸

26 Dec 2019