کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان:

انقلاب ما يک نعمت بزرگ الهي بود/ 22 بهمن؛ روز شكست همه‌جانبه دشمن‌

12 بهمن 1397 ساعت 15:02

امام جمعه لردگان گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايى 22 بهمن امسال از حضور در تمامى راهپيمايى‌هاى گذشته وديگر عرصه‌هاى مردمى انقلاب اهميت بيشترى دارد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: بحث معاد و آماده کردن توشه براي قيامت شامل: صدق لسان و پرهيز از دروغ گفتن، ترک سخن چيني و نمامي و سوم قول حق و راستگوئي در اين خصوص همه ائمه ما حق گويي و راستگوئي را در همه حال سفارش و تاکيد نمودند .

وي در خطبه دوم با اشاره 12 بهمن سالروز ورود امام خميني(ره)به ميهن اسلامي گفت: امروز با گذشت 40سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي مردم ما پاي آرمانهاي حضرت امام (ره) و انقلاب ايستاده اند و همه پيشرفتهاي بعد از انقلاب ما در سايه همه اين ايستادگي ها و دلدادگي ها بوده است .
 
تاج زاد بيان داشت:  يكى از مهم‌ترين دستاوردهاى انقلاب اسلامى كه مورد تأكيد دوستان آگاه و دشمنان منصف قرار دارد، دستيابى به استقلال سياسى است. بدون‌شك امروز جمهورى اسلامى، مستقل‌ترين كشورى است كه مبتنى بر منافع ملى خود تصميم مى‌گيرد و البته هزينه اين استقلال را نيز داده است. اين استقلال در حالى بدست آمده كه دشمنان انقلاب اسلامى با همه توان براى تسليم ملت ايران تلاش كرده‌اند.
 
وي گفت: امروز آمريکاي مستکبر در مقابل هيمنه انقلاب اسلامي و دستاورده هاي ان زبون و بيچاره شده اند و از اين منجلاب خود ساخته به خاطر عظمت انقلاب اسلامي رهايي ندارد و روز به روز غرق در اين گرداب ها است .

 تاج زاد افزود: امروز انقلاب اسلامى ايران پس از چهار دهه كه از عمر پر بركت و افتخارآميز آن مى‌گذرد توانسته است با بر هم زدن معادلات قدرت جهانى، بيش از هر زمان ديگرى جايگاه تأثيرگذار و تعيين‌كننده خود در عرصه تحولات منطقه‌اى و فرامنطقه‌اى را تحكيم بخشد و با پيام الهام‌بخش و عزت آفرين خود، حركت نوين عدالت‌خواهى و آزادى‌خواهى و نداى حق طلبانه ملت‌هاى ستمديده و مظلوم را به گوش جهانيان برساند.

22 بهمن؛ روز شكست همه‌جانبه دشمن‌

خطيب جمعه لردگان اشاره داشت: در طول چهل سال گذشته مردم ايران با حضور آگاهانه و حماسى خود در راهپيمايى‌هاى بزرگداشت سالگرد انقلاب در روز 22 بهمن هرسال، همواره پايگاه مردمى انقلاب را تجلى بخشيده وسر زندگى و پويايى انقلاب را به رخ جهانيان كشيده‌اند، اما حضور پرشور مردم در راهپيمايى امسال از حضور در تمامى راهپيمايى‌هاى گذشته وديگر عرصه‌هاى مردمى انقلاب اهميت بيشترى دارد.

ايشان همچنين به ايجاد ساز و کار مالي جديد اروپا واکنش نشان داد و مردم را به شجاعت و عقلانيت دعوت کردند و هوشياري همه جانبه را در اين زمينه خواستار شدند .
 
امام جمعه لردگان از مسئولين شهرستان لردگان خواست با برپائي نمايشگاههاي بهاره با اولويت بومي گزيني معيشت مردم را تامين کنند و فشارهاي اقتصادي و گراني را کنترل و خنثي کنند.
 
وي به تشکيل کارگروه مقابله قضايي با تخلفات بازار در شهرستان اشاره کرد و گفت: يک کار گروهي به نام کميته مقابله قضايي با تخلفات بازار توسط  شوراي تامين شهرستان  به رياست دادستان محترم تشکيل شد جا دارد در همين تريبون نماز جمعه از اين عزيزان تقدير و تشکر نمايم .

وي از دستگاه هاي نظارتي بر قيمت ها خواست در اين ايام عيد کنترل بازار را در دست بگيرند و شبانه روز نظارت کنند و با متخلفبن برخورد جدي و قانوني  صورت گيرد.

انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 41280

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41280/انقلاب-يک-نعمت-بزرگ-الهي-22-بهمن-روز-شكست-همه-جانبه-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir