کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم زمان با دهه فجر:

فیلم های جشنواره فجر در چهارمحال و بختیاری اکران می شود

9 بهمن 1397 ساعت 8:47

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه جاری در سینما خانوادگی غدیر شهرکرد اکران می شود.


شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز از برگزاری شورای سیاستگذاری "بخش استانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر" در شهرکرد خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره برگزار شد، به تشریح امور انجام شده و نیز برنامه ریزی جهت تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره، تیزر، مدعوین، استقرار غرفه هایی در بخش جنبی جشنواره، ارائه خدمات رفاهی به مخاطبان، مستند سازی جشنواره و برگزاری نشست های خبری انجام شد.

فرجی ضمن تأکید بر وظیفه این اداره کل مبنی بر حمایت و تشویق هنرمندان استان گفت: طی این جلسه مقرر شد در آیین افتتاحیه بخش استانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در شهرکرد، از عوامل فیلم اسکی باز و پیشکسوتان عرصه سینمای استان نیز تجلیل شود.

فرجی ادامه داد: فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٢ بهمن ماه جاری در سینما خانوادگی غدیر شهرکرد اکران می شوند و اجرای این جشنواره تا ١٨ بهمن ماه ادامه دارد.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه ایام ا... دهه مبارک فجر، همزمان با سراسر کشور، در شهرکرد آغاز به کار می کند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 41263

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41263/فیلم-های-جشنواره-فجر-چهارمحال-بختیاری-اکران-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir