۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۱۲۵۳
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

تاخیر در پرداخت یارانه مراکز شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست سراسریست/به محض ابلاغ اعتبارات، پرداخت‌ها انجام می‌شود

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ابلاغ اعتبار به‌صورت کشوری، مشکل تاخیر در پرداخت یارانه مراکز شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست و مستمری فرزندان امدادبگیر در خانواده در سایر استان‌ها در سطح کشور و در همه شهرستان‌های استان به‌صورت یکسان می‌باشد و تفاوتی از این جهت در سایر استان‌ها و استان چهارمحال وجود ندارد
تاخیر در پرداخت یارانه مراکز شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست  سراسریست/به محض ابلاغ اعتبارات، پرداخت‌ها انجام می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سازمان بهزیستی با تصویب شورای انقلاب کارش را در سال ۱۳۵۹ آغاز کرد و بی‌شک عمده‌ترین نهاد دولتی در جهت ساماندهی طیف آسیب‌پذیر جامعه است، بهزیستی از چندین جهت وظایف و مسئولیت‌های سنگینی را عهده‌دار می‌باشد، که حمایت از کودکان بی‌سرپرست نیز در حیطه وظایف  این سازمان قرار می‌گیرد.

حدود پنج ماه است که مستمری دریافت نکردیم

یکی از مخاطبان جهانبین نیوز؛ در تماس با این رسانه عنوان داشت: بچه‌های بی‌سرپرست بهزیستی در چهارمحال و بختیاری حدود پنج ماه است که مستمری خود را دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: چندین بار این موضوع را پیگیری کردیم اما هنوز جواب درستی نگرفتیم، متاسفانه سال گذشته همین مکشل وجود داشت و امسال نیز از مهرماه هیچگونه دریافتی نداشتیم.

این موضوع را از معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری پیگیر شدیم:

به محض ابلاغ اعتبارات، پرداخت‌ها انجام می‌شود

جواد نجفی گفت: با توجه به ابلاغ اعتبار مربوطه تا آبان‌ماه سال جاری، یارانه مراکز شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست و مستمری فرزندان امدادبگیر در خانواده تا پایان آبان‌ماه سال جاری پرداخت شده است.

وی افزود: تعدادی از اسناد آذرماه براساس مانده اعتبارات آماده شده و در دست رسیدگی است که به محض وصول اعتبار آذرماه پرداخت خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: چنانچه اعتبار آذرماه و دی‌ماه هم‌زمان ابلاغ شود اسناد این دو ماه با هم قابل پرداخت خواهد بود.

نجفی در انتها خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ اعتبار به‌صورت کشوری، شرایط فوق در سایر استان‌ها در سطح کشور و در همه شهرستان‌های استان به‌صورت یکسان می‌باشد و تفاوتی از این جهت در سایر استان‌ها و استان چهارمحال وجود ندارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۷:۵۰

30 Dec 2019