کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر اردل:

آمريکا تحمل توسعه و پيشرفت ايران را ندارد

5 بهمن 1397 ساعت 14:54

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: روحيه استکباري آمريکا اين گونه است که هيچ توسعه و پيشرفتي براي ملت ايران را نمي تواند، ببيند و هميشه در تمام زمينه ها عليه ايران حرکت مي کند.


به گزارش جهانبين نيوز، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به يکي از روايات حضرت علي علي(ع) که فرمودند: حکايت دنيا حکايت ماري است که به نرمي لمس مي شود ولي درونش زهري کشنده دارد مردعاقل از آن بپرهيزد وکودک نادان به سويش گرايد افزود: دنيا خانه عکس العمل است و تمامي هستي داراي ماموريت است، اگر عمل خوب از انسان سر بزند خوبي مي بيند و اگر بدي کند با بدي رو به رو مي شود.

حجت الاسلام بهرامي اظهار کرد: در نظام هستي ذره اي اتفاق نيست و هر اتفاقي که براي انسان مي افتد علتي دارد و بايد در عملکرد خود انسان بررسي شود.

وي يادآور شد: انسان بايد اعمال خود را آگاهانه انجام دهد و اعمال اگر از روي عادت و بدون تفکر باشد بي ارزش است.

بهرامي افزود: بعضي از انسان ها شخصيت شان محو در پستي ديگران و بازتاب دهنده پستي هاي ديگران است در صورتي که انسان مومن خود صدا و حرف و انديشه دارد و روي پاي خودش مي ايستد و ملت ايران هم مستقل است.

وي اظهار کرد: وقتي انسان غرور ندارد، اگر در محضر خدا آسيبي ببيند برايش مهم نيست و مشتاقانه همه دارايي خود را در راه خدا هزينه مي کند.

آمريکا تحمل توسعه و پيشرفت ايران را ندارد

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي با مسئولان و محققان ستاد توسعه علوم و فناوري‌هاي شناختي، وزير علوم، رؤسا و اساتيد دانشگاههاي مرتبط گفت: مقام معظم رهبري در اين ديدار با اشاره به تأثيرگذاري علوم شناختي در عرصه هاي علمي، پزشکي، اجتماعي و اقتصادي، بر لزوم تلاش همه‌جانبه و شبانه‌روزي براي پيشرفت بيش از پيش در اين علوم تأکيد کردند و گفتند: شتاب حرکت علمي کشور نبايد کاهش يابد و يا متوقف شود، بلکه اين شتاب بايد براي سالهاي طولاني و تا رسيدن به نقطه اوج علمي حفظ و تقويت شود.

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد: رهبر انقلاب اسلامي در اين ديدار حرکت علمي کشور در ۲۰ سال اخير را خوب توصيف کردند و گفتند: شتاب اين حرکت علمي نبايد کاهش يابد بلکه اين شتاب بايد براي بيست تا سي سال آينده حفظ و تقويت شود تا به نقطه اوج برسيم.

وي اظهار کرد:انقلاب اسلامي در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي در اوج بلوغ علمي و عملي و پيشرفت است، همه سياستمداران چه دوست و چه دشمن چه داخلي و چه خارجي به اين حقيقت اذعان دارند.

حجت الاسلام بهرامي ادامه داد: قدرت، عزت و عظمت انقلاب و نظام اسلامي روز افزون است و با وجود موانع و چالش‌هاي بزرگ که همواره از ناحيه دشمن براي انقلاب و نظام پيش آمده است هميشه حرکت روبه رشد داشته و توانايي‌هاي آن در ابعاد گوناگون روز به روز در حال افزايش است.

امام جمعه موقت شهر اردل با بيان اينکه روحيه استکباري آمريکا اين گونه است که هيچ توسعه و پيشرفتي براي ملت ايران را نمي تواند، ببيند و هميشه در تمام زمينه ها عليه ايران حرکت مي کند گفت: انقلاب اسلامي در عرصه عمل و الگو جاذبه‌هاي چشمگير و حيرت‌انگيز براي جهان اسلام و ميليون‌ها انسان را در جهان از آن خود دارد، دوران دفاع مقدس و استقامت و پايداري مردم در جنگ سخت ۸ ساله تحميلي نظام سلطه‌ با وجود بي‌ميلي دشمنان پيروز شد و امنيت و اقتدار ملي و قدرت بازدارندگي در مقابل دشمن براي ملت به ارمغان آورد و براي بقاء و استمرار راه امام و شهداء خون‌هاي پاک جوانان اين مرز و بوم را تقديم کرد.

وي بيان کرد: چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در حالي رقم مي خورد، که مستکبران بارها براي از بين رفتن انقلاب اسلامي زمان تعيين کردند، اما با شکست مواجه شدند و امروز اين امريکا است، که در حال افول و زوال است.

حجت الاسلام بهرامي در پايان از مردم ولايتمدار شهرستان اردل به خصوص هيئت فاطميون شهر اردل که در ايام فاطميه مراسماتي عزاداي و سفره نذري برپا کردند تشکر و قدر داني کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 41241

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41241/آمريکا-تحمل-توسعه-پيشرفت-ايران-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir