کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حرکت بی وقفه در چرخه تولید شادابی در بازار را به همراه دارد

3 بهمن 1397 ساعت 15:03

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شرایط خاص روبه رو لازم است در چرخه تولید حرکتی وقفه داشته باشیم.


به گزارش جهانبین‌نیوز؛  محمدکاظم منزوی سرپرست سازمان، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم تکریم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحا و بختیاری اظهار کرد: امید است با همکاری و تلاش مجدامه تمام افراد و با توجه شرایط خاصی که در پیش رو است، شاهد حرکت بی‌وقفه‌ای در چرخه تولید، شادابی بازار و آرامش مردم باشیم.

سید نعیم امامی( رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان) در ادامه بیان کرد: در سال جاری که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، برنامه‌های مفصلی به منظور معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تدوین شده که بخشی از آن‌ها انجام شده و بخشی دیگر در آینده انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نوستالژی چهارمحال و بختیاری در گذشنه تنها یک کارخانه قند، کوره‌های اجرپزی و چند واحد تراشکاری بوده است اما در حال حاضر بیش از ۸۰۰ کارخانه در استان بنا به فراخور تولید محصول در حال فعایت هستند.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تصویب سند آمایش سرزمین استان، تصریح کرد: در این سند پتانسیل اصلی استان گردشگری است، به طوری که صنایع مادر، در شرق، جنوب و جنوب شرق استان متمرکز شده و استان مستعد رشد و توسعه صنعت است.

امامی با اشاره به سهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر اشتغال، تاکید کرد: در حوزه صنعت حدود ۲۱ هزار نفر، در حوزه اصناف حدود ۸۰ هزار نفر و در بخش معدن یک هزار و ۹۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی از بهره‌برداری از پتروشیمی لردگان در شهریورماه سال آتی و فاز دوم فولاد سفید دشت در آینده خبر داد و گفت: چهارمحال و بختیاری رتبه دوم تولید ورق فولادی در کشور و تنها تولیدکننده ورق خودرو در کشور محسوب می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: عمده تاکید بر حفظ وضع موجود است که بتوان با قوانین دست و پا گیر تولید را نگه داشت، امید است آینده بهتری برای کشور مخصوصا عرصه تولید رقم بخورد و تا زمانی که به تولید در کشور اهمیت ندهیم، شاهد اتفاقاتی مطلوبی نخواهیم بود.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات دکتر سید نعیم امامی قدردانی و  محمدکاظم منزوی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 41233

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41233/حرکت-بی-وقفه-چرخه-تولید-شادابی-بازار-همراه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir