کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری؛

جنگ رسانه‌ای مهم‌ترین جنگی است که امروز با آن مواجه هستیم/انتقادات باید در جهت تقویت نظام اسلامی باشد و خادمان خوب نظام را تضعیف نکند

21 دی 1397 ساعت 14:22

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت:جنگ رسانه‌ای مهم‌ترین جنگی است که امروز با آن مواجه هستیم،انتقاد و مطالبه باید به جای خود باشد تا حقیقت نمایان و در برابر باطل ایستادگی شود


 به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به ۲۱ دی‌ماه روز بسیج رسانه اظهارداشت: خبرنگاران تکلیف سنگینی برعهده دارند زیرا امروز در کنار جنگ اقتصادی با جنگ رسانه‌ای هم مواجه هستیم.

وی افزود: جنگ رسانه‌ای مهم‌ترین جنگی است که امروز با آن مواجه هستیم زیرا دشمنان در فضای مجازی جوسازی کرده و مدام در تلاش هستند تا سستی، دروغ و ناامیدی را در بین مردم رواج دهند.

خطیب جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: رسانه‌های ما باید در این زمینه فعال باشند و هوشیارانه عمل کنند و موجب ایجاد ناامیدی در بین مردم نشوند گاهی برخی رسانه‌ها آگاهانه یا غیرآگاهانه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و تفرقه ایجاد می‌کنند که خواسته دشمن است.

نکونام ادامه داد: انتقاد و مطالبه باید به جای خود باشد تا حقیقت نمایان و در برابر باطل ایستادگی شود اما رسانه‌ها باید مراقب باشند که انتقادات باید در جهت تقویت نظام اسلامی باشد و خادمان خوب نظام را تضعیف نکند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امروز فسادگران باید با نام و مشخصات از طریق رسانه‌ها رسوا شوند به گونه‌ای که دیگر میدان‌دار نباشند.

نکونام اظهارداشت: دشمن با اشتباهات محاسباتی تاکنون سختی‌هایی مانند واقعه طبس، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و تحریم‌ها را برنامه‌ریزی کرده است که خوشبختانه تاکنون با شکست مواجه شده است.

وی افزود: امروز در شرایط سخت تحریم کشور ما در حال ساخت موشک و پرتاب ماهواره به فضا است که این موضوع پیام امید در داخل کشور و پیام مقاومت برای خارج از کشور را دارد دشمنان فقط زحمت برای کشور ما ایجاد می‌کنند و در آخر خود با شکست مفتضحانه مواجه می‌شوند.

نکونام با اشاره به روز پرستار عنوان کرد: حضرت زینب جایگاه والایی دارد که پرستاری یک عرصه از زیبایی‌های زندگی ایشان است پرستاران ما باید ایشان را الگوی خود قرار داده و به بیماران خدمت صادقانه ارائه دهند.

انتهای پیام /1027ج


کد مطلب: 41151

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41151/جنگ-رسانه-ای-مهم-ترین-جنگی-امروز-مواجه-هستیم-انتقادات-باید-جهت-تقویت-نظام-اسلامی-باشد-خادمان-خوب-تضعیف-نکند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir