۰
plusresetminus
اخبار به دست آمده مبنی بر آن است که یکی از معاونان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه هجدهم دی‌ماه دستگیر شده که با پیگیری‌های به‌عمل آمده اتهام وی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد اخذ رشوه، تضییع حقوق بیت‌المال و جعل اسناد دولتی عنوان شده است.
ویروس ضعف مدیریت در بدنه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری/ معاون در بند قانون!
به گزارش جهانبین نیوز؛  بیشتر صنایع کوچک و بزرگ در این استان غیرفعال یا با نیمی‌ از ظرفیت و یا حتی کمتر فعال هستند و معادن استان نیز با بهانه اینکه استان همجوار در صنعت سنگ و معدن پیشرفت کرده و سابقه طولانی در این زمینه دارد بنابراین جایی برای ورود این استان به این عرصه نیست، تلخ تر از این خبر، آن است که صبح امروز دستگیری معاون صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز از سوی خبرگزاری ها منتشر شد و اینجاست که باید گفت ظاهرا صنعت، معدن و تجارت ما با ضعف در مدیریت مواجه است چراکه اگر نظارت کافی بر روی این مسائل بود نباید یک معاون اداره به خود اجازه دریافت رشوه، تضییع حقوق بیت المال و جعل اسناد دولتی بدهد، این موضوع را علیرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها تائید کرده است و  پرونده وی در دادسرا تا گرفتن نتیجه درحال بررسی است.

همان روزهایی که اخراج بیش از ۱۰۰ کارگر از کارخانه‌های بزرگ و برندهای روز، طبیعی جلوه می‌داد و رسانه‌ها گلو پاره می‌کردند که صنعت در چهارمحال و بختیاری در خطر است و این سازمان درست عمل نمی‌کند، باید فکری می‌شد.

اینکه کدام یک از معاونان در این تخلف نقش داشته و یا در کدام زمینه تخلف صورت گرفته یک مسئله است اما این نکته که چرا موضوع از سوی رئیس، مورد توجه قرار نگرفته نشان‌دهنده عدم اشراف کافی بر کارکنان بوده و نبود صلاحیت‌ها در بخش‌های مختلف این سازمان را می‌رساند.

لازم به ذکر است علی‌رغم اینکه صبح دستگیری این معاون از سوی روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت رد شده اما دقایقی قبل با ارسال پیامی موضوع دستگیری در روز سه‌شنبه هجدهم دی‌ماه تایید شد اما در این پیام علت دستگیری نامعلوم عنوان شده است.

این روزها مشکلات بزرگ اقتصادی که گریبان گیر مردم شده اینگونه اخبار به جای اینکه مرحمی بر روی زخم های مردم باشد نمک بر روی آن است.

به امید روزی که مسئولین نگاه دلسوزانه تری برای حل مشکلات مردم داشته باشند نه اینکه به دنبال منافع شخصی خود بروند.

البته ناگفته نماند که هنوز هم مسئولینی هستند که به درد مردم برسند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۲:۱۲

26 Dec 2019