کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحليلگر مسائل سياسي:

فتنه جديد دشمن قرار دادن مردم مقابل نظام است/ غلبه بر دشمن عزم ملي مي طلبد

19 دی 1397 ساعت 12:11

تحليلگر مسائل سياسي با تاکيد بر اينکه قرار دادن مردم در مقابل نظام، توطئه جديد استکبار است، گفت: دشمنان مي خواهند مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبين کنند.


به گزارش جهانبين نيوز، سيد عبدالله متوليان يکي از يادگاران ۸ سال دفاع مقدس در سي و دومين سالگرد سردار شهبد اکبر بابادي گفت: شهدا داراي آنچنان راه عزتمندي و عظمت بودند که اقتدار امروز ما مديون شهدا و ايستادگي خانواده هاي آنان است.

متوليان با اشاره به تلاش ها و مجاهدت هاي شهدا و سردار ييلاقي در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: اين شهيد والامقام و همه شهداي ما ، هدايت‌گري جنگ را برعهده داشتند و فرماندهي کردند و اجازه ندادند؛ علي رغم تحميل جنگ هشت ساله، چگونه جنگيدن بر ما تحميل شود.

وي با اعلام اينکه دنيا پاي شهدا و ارزش هايي که آفريدند؛ شاگردي کرد؛ يادآور شد: مجلس شهدا، تنها مجلس عزاداري نيست؛ بلکه مجلس سربلندي و اقتدار براي انقلاب و نظام است.

اين تحليلگر مسائل سياسي گفت: امروز ما با معيارهاي مختلف شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس به اين جايگاه رسيده ايم و با همين ملاک ها و معيارها مي توانيم پيروز ميدان همه جنگ هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و علمي باشيم.

متوليان افزود: برکت خون شهدا و خانواده‌هاي شهدا ارزش‌هاي والايي است؛ که نبايد فراموش شوند و بايد ارزش گذاري و تکريم مناسب از شهدا و خانواده هاي آنان به عمل آيد.

اين يادگار ۸ سال دفاع مقدس با تاکيد بر اينکه قرار دادن مردم در مقابل نظام، توطئه جديد استکبار است، گفت: دشمنان مي خواهند مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبين کنند.

وي با تاکيد بر لزوم وحدت و تلاش مضاعف براي رفع کاستي ها در جامعه اسلامي از مديران خواست با تلاش بيشتر براي خدمت به مردم و نظام اسلامي گام بردارند.

متوليان بيان کرد:با تکيه بر داشته ها و ظرفيت هاي داخلي و حفظ غرور ملي همچنان در برابر دشمنان انقلاب اسلامي ايستادگي خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه براي غلبه بر دشمن عزم ملي مي طلبد افزود: اعتقاد به ولايت فقيه و اعتقاد قوي به ارزش هاي اسلامي را مهمترين عامل موفقيت کشور در برابر توطئه هاي مختلف دشمنان عنوان کرد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 41142

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41142/فتنه-جديد-دشمن-قرار-دادن-مردم-مقابل-نظام-غلبه-عزم-ملي-مي-طلبد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir