کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری:

محور بازفت به مسجد سلیمان مسدود شد

13 دی 1397 ساعت 19:45

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: محور بازفت - مسجد سلیمان در پی بارش های شدید از شب گذشته و بعلت طغیان شط شیمبار در حوزه راههای استان خوزستان ، موقتا مسدود شد.


احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگوبا جهانبین نیوز، گفت: محور بازفت - مسجد سلیمان در پی بارش های شدید از شب گذشته و بعلت طغیان شط شیمبار در حوزه راههای استان خوزستان ، موقتا مسدود شد.

جمشیدی افزود: با تلاش شبانه راهداران تردد در همه محور در حال حاضر برقرار و روان بوده اما نیاز هست که رانندگان عزیز با تجهیزات کامل زمستانی در محور کوهستانی تردد نمایند.

وی با بیان اینکه خدمات راهداری در تمامی محورها تداوم دارد اظهار داشت: در اکثر محورها در حال حاضر بارش باران را شاهد هستیم و تا پایان بارش ها ۷۰ اکیپ راهداری همچون ۲۴ ساعت گذشته در جاده ها حضور مستمر خواهند داشت.

جمشیدی در پایان از اطلاع رسانی همه رسانه های رسمی و معتبر استان در انعکاس اخبار ، فعالیت ها و هشدارهای به موقع ، مطلوب و گسترده این مجموعه قدردانی کرد و افزود: مطبوعات نقش کلیدی و انکار ناپذیری را داشته و می بایست همراهی ایشان را ارج نهیم .

سرهنگ رحمت الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری نیز در گفت وگو با جهانبین نیوز گفت: در بیشتر جاده‌های استان بارش باران، برف، وزش شدید باد و لغزندگی گزارش شده است

وی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه و همراه با تجهیزات زمستانی حرکت کنند.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 41113

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41113/محور-بازفت-مسجد-سلیمان-مسدود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir