۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۱۰۹۹
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان خبر داد

آزادسازي حريم رودخانه‌ها از يد متجاوزين در فارسان/ دکه‌ها و آلاچيق‌هاي احداثي قلع‌ و قمع شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان از آزادسازی حریم رودخانه‌های پیرغار و خشک‌رود شهرستان فارسان خبر داد.
آزادسازي حريم رودخانه‌ها از يد متجاوزين در فارسان/ دکه‌ها و آلاچيق‌هاي احداثي قلع‌ و قمع شد
مصطفي قرباني دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: رفع تصرف از حريم رودخانه‌ها در راستاي مصوبات شوراي حفظ حقوق بيت‌المال در اراضي ملي و منابع طبيعي و براساس گزارش‌هاي شرکت آب منطقه‌اي شهرستان فارسان صورت گرفته است.

وي افزود: با پيگيري مداوم و مستمر دادستاني شهرستان و صدور حکم قضايي و همچنين حضور دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط و همکاري نيروي انتظامي، حريم رودخانه‌هاي پيرغار و خشک‌رود شهرستان فارسان به‌طور کامل آزاد و حريم و اراضي فوق به‌تدريج از يد متجاوزين آزادسازي خواهد شد.

قربانی خاطرنشان کرد: در اين راستا نسبت به قلع‌ و قمع دکه‌ها و آلاچيق‌هاي احداثي در اين منطقه نيز اقدام شد.

وي افزود: با توجه ويژه شوراي حفظ حقوق بيت‌المال در شهرستان فارسان به موضوع تصرفات غيرقانوني باعث شده تا دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مرتبط به‌طورجدي به موضوع رفع تصرفات بپردازند که خوشبختانه آمار شرکت آب منطقه‌اي بيانگر اين موضوع است.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان فارسان ضمن هشدار به اشخاص حقيقي و حقوقي که بستر و حريم رودخانه‌هاي شهرستان را تحت تصرف خود دارند گفت: حريم و بستر رودخانه‌ها متعلق به دولت است و تا قبل از ورود دستگاه قضايي بهتر است که اين اشخاص حريم و بستر رودخانه‌ها را تحويل مراجع ذي‌صلاح دهند در غير اين صورت بر اساس دستور ويژه قضايي در شهرستان موضوع در صدر اولويت‌ها قرار داشته و با اين افراد بر اساس قوانين و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۱:۰۱

29 Dec 2019