۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۱۰۸۱
مشاور نماینده ولی‌فقیه در وزارت کشاورزی

هر کس که دشمن را خواب حساب کند این انسان، انسانی غافل است

مشاور نماینده ولی‌فقیه در وزارت کشاورزی گفت: هر کس که دشمن را خواب حساب کند و فکر کند که دشمن با ما کاری ندارد یقین بدارید که این انسان، انسانی غافل است. جنگ تحمیلی را تنها به این خاطر به راه انداختند تا انقلاب اسلامی را براندازند
هر کس که دشمن را خواب حساب کند این انسان، انسانی غافل است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب در جمع مردم فارسان گفت: خداوند را شاکرم که این توفیق نصیب من شد که در روز بصیرت و میثاق با ولایت روز 9 دی در خدمت شما مردم مؤمن و ولایت مدار و با بصیرت باشم. بنده اولین باری است که به این شهرستان سفرکرده‌ام و در بدو ورود به این شهر فضایی را که دیدم، فضای معنویت، دیانت و اخلاق و برداشتی که از این فضا داشتم فضای صمیمیت در این شهرستان است .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در ادامه افزود: حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی عالمی فهیم و دانا و انسانی که عمر خود را صرف خدمت به اسلام و ولایت و از همه مهم‌تر خدمت به مکتب اهل‌بیت کردند. حوزه‌های علمیه باید بسیار هزینه کنند تا شخصی مانند آیت‌الله شاهرودی را تحویل دهد هزینه‌های مادی و معنوی و علمی و... در کنار هم قرار می‌گیرند تا آیت‌الله شاهرودی تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه پیرامون 9 دی است، بعضی‌ها سؤال می‌کنند فلسفه 9 دی چیست و چه فرقی با 22 بهمن و دیگر مناسبت‌ها و چه امتیازی نسبت به آن‌ها دارد. علت شکل‌گیری 9 دی این بود که دشمنان این انقلاب به دنبال براندازی این انقلاب و نظام بودند. همان‌طور که در زمان بنی‌صدر خائن و در جریان دولت موقت ارتباطات پشت‌صحنه‌ای داشتند برای براندازی نظام و انقلاب.
حجت‌الاسلام طباطبایی نسب اظهار داشت: هر کس که دشمن را خواب حساب کند و فکر کند که دشمن با ما کاری ندارد یقین بدارید که این انسان، انسانی غافل است. جنگ تحمیلی را تنها به این خاطر به راه انداختند تا انقلاب اسلامی را براندازند .

 وی تصریح کرد: بعد از جنگ دشمن چند هدف را دنبال می‌کرد ازجمله ساختار فرهنگی که می‌خواستند ساختار فرهنگی را تغییر دهند، متون اسلامی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شد را می‌خواستند تغییر دهند، چون می‌خواستند جوان‌ها را از دین بگیرند و کمک کنند به ترویج فساد در جامعه و نمونه آن سند 2030 بود که رهبر از اجرای آن جلوگیری کرد .

وی بیان داشت: دیگری براندازی نظام بود که می‌خواستند نظام را از چشم مردم بی اندازند و نمونه آن سال 88 بود که هنوز نتیجه‌ای اعلام‌نشده یکی از کاندیدها اعلام پیروزی کرد و بعد از اعلام نتیجه اصلی اعتراض‌های بی‌مورد که همه نشئت گرفته از رادیوها و شبکه‌های خارجی بود؛ و در پاسخ کارهای اشتباه آن‌ها مردم وارد صحنه شدند و وفاداری خود را به رهبری و انقلاب ثابت کردند.

 وی در ادامه از قوه قضایی هم تشکر کرد و افزود: از اینکه مفسدان را شناسایی و دستگیر و به سزای اعمال خود رساندید سپاس گذاریم اما از شما می‌خواهیم که دانه‌درشت‌ها را زودتر دستگیر و به سزای اعمال خود برسانید تا دیگر پشت کسی پنهان نشوند و حق مردم را به‌راحتی پایمال کنند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۳:۰۰

29 Dec 2019