کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری خبر داد

جریمه نقدی متخلف صید غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

9 دی 1397 ساعت 9:54

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در پی دستگیری یک نفر متخلف شکار غیرمجاز ۳۰ قطعه ماهی کپور از رودخانه بالد در شهرستان اردل و پس از طرح شکایت و پیگیری توسط اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان در محاکم قضایی محکوم به پرداخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی شد.


شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی دستگیری یک نفر متخلف شکار غیرمجاز ۳۰ قطعه ماهی کپور از رودخانه بالد در شهرستان اردل و پس از طرح شکایت و پیگیری توسط اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان در محاکم قضایی محکوم شد.

وی افزود: این متخلف به استناد بند (ب) ماده ۱۲ قانون شکار و صید مصوب ۱۶/۳/۱۳۴۶ و با اصلاحات بعدی مصوب ۲۵/۰۹/۱۳۷۵ مجرم شناخته شده و به پرداخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از قاطع بودن دستگاه قضا قدردانی کرد و همگرایی دستگاه‌های مرتبط در کنار حمایت مردمی را اثربخش دانست.

احمدی در پایان تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست در انجام وظایف و برخورد قاطع با متخلفان بدون هیچ ملاحظه ای عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41074

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41074/جریمه-نقدی-متخلف-صید-غیرمجاز-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir