۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۱۰۶۷

امید آفرینی در جامعه، رسالت اصلی خبرنگاران

کارشناس ارشد سیاسی از حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه امروز ما به شدت درگیر مسئله اقتصادی هستند و این وظیفه اصحاب رسانه است که بتوانند در جامعه امید آفرینی کنند.
امید آفرینی در جامعه، رسالت اصلی خبرنگاران
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی رضا اسماعیلی کارشناس ارشد سیاسی از حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست بصیرتی اظهار کرد: هدف دشمن تنها تسخیر جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: دشمن فکر می کند به جایی رسیده که نظام جمهوری اسلامی را می تواند با یک جرقه کارش را تمام کند.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمن اشتباه خود را در فتنه ۸۸ سه دلیل عنوان کرده است بیان داشت: دشمن می گوید ما اشتباه کردیم چراکه موضوع سیاسی فقط شهرهای بزرگ را درگیر می کند، موضوعات اجتماعی و سیاسی نیز فقط اهل تحقیق را درگیر می کند و عموم مردم را درگیر نمی کند ، آن ها می خواهند نهادهای مقاومتی موجود در اسلام را بزنند و همین امر در جنگ اقتصادی ادامه دارد.

وی با اذعان بر اینکه تهدید پذیری باید باور پذیری باشد تا صورت گیرد عنوان کرد: اصحاب رسانه باید بتوانند مردم را روشن کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: دشمن فکر می کند با موضوع اقتصادی می تواند عموم مردم را درگیر کند و می تواند با اقتصاد نهاد های عمومی را زد اما مردم با بصیرت ما همان گونه که تا کنون تاب آورده اند از این پس نیز مقاومت کرده و همچنان نقشه های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی یادآور شد: امید آفرینی به شدت در جامعه امروز ما نیاز است و شما اصحاب رسانه در این راستا باید همت کنید.

اسماعیلی با اذعان بر اینکه ما نباید جزیره ای عمل کنیم بیان داشت: رسانه های ما باید وحدت رویه داشته باشند و جزیره ای عمل نکنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۶:۳۴

26 Dec 2019