کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجن خبر داد؛

شانه سازی ۱۱ کیلومتر از محور گندمان - حسین آباد

6 دی 1397 ساعت 11:57

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن گفت: ۱۱ کیلومتر از محور روستایی و گردشگری گندمان - حسین آباد - سناجان در قالب طرح گسترده آرامسازی ، شانه‌سازی جاده‌ای و ایمن سازی ،در حال انجام است .


اسماعیل داورپناه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن در گفت وگو با جهانبین نیوز، گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی وکاهش حوادث جاده‌ای و در قالب اجرای طرحی امانی افزون بر ۱۱ کیلومتر از محور جاده‌ روستایی و گردشگری گندمان - حسین آباد - سناجان، که محور ارتباطی ۱۲ روستا و همچنین مسیر گردشگری تالاب گندمان می باشد ،آرامسازی و ایمن سازی آن در حال اجرا می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه محورهای جاده‌ای این منطقه به عنوان یک محور گردشگری حائز اهمیت خاصی هستند، تأمین و ارتقا ایمنی آنها در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد.

اسماعیل داورپناه با بیان اینکه جهت اجرای عملیات شانه سازی اخیر افزون بر ۱۵۰۰ متر مکعب بار ریزی انجام شده، گفت: اصلاح شیب شیروانی، رفع افتادگی شانه راه، ایمن سازی دهانه پلها ،نصب تابلو علایم و... در زمره آیتم‌های اجرایی عملیات شانه سازی و آرامسازی اخیر است که در سطح راه‌های این بخش عملیاتی و اجرایی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در محور فوق ،در طرفین جاده عملیات آرامسازی و شانه سازی در حال اجرا است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن گفت: ده‌ها نفر عوامل راهدار ضمن بهره مندی از انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین این اداره، نسبت به اجرای عملیات یاد شده فعالیت دارند.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 41051

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41051/شانه-سازی-۱۱-کیلومتر-محور-گندمان-حسین-آباد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir