۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۱۰۱۴
امام جمعه موقت لردگان:

وضعيت حجاب در برخي شهرها اسفناک است

امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: متاسفانه امروز وضعيت حجاب در برخي از شهرها به وضعيت اسفناکي رسيده است و امروز ما شاهد برخي از موارد کشف حجاب هستيم.
وضعيت حجاب در برخي شهرها اسفناک است
 به گزارش  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حسين قاسم پور امام جمعه موقت لردگان با حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در نماز جمعه لردگان اظهار داشت: فاطمه معصومه(س) طبق فرموده بزرگان دين و علمان ديني کريمه اهلبيت (ع)  است و از فضائل علمي و ديني اين بانوي بزرگوار همين بس که ايشان همچون حضرت زهرا (س) داراي زيارت نامه است .

وي، در خصوص بد حجابي و بي حجابي در کشور و منطقه گفت: امروزه در مغازه هاي ما ديگر چادر اسلامي وجود ندارد يک سري چادرهاي نازک و بدن نما که چنانچه نپوشند بهتر تا بپوشند مردان اين زنها غيرتشان کجا رفت که زن خود را بدک مي کند و در خيابانها مي گردانند به خود بيائبد وغيرت داشته باشيد.

قاسم پور گفت: حادثه آتش سوزي مدرسه زاهدان تاسف بار بود و غم ناک که نظير آن  در روستاي سفيلان خانميرزا هم رخ داد و 13 دانش آموز در آن حادثه و يک معلم جان خود را از دست دادند، چرا مسئولين به فکر پيشگيري از اين چنين حادثه هايي نيستند؟ اعتبارات را کجا خرج مي کنند؟ مسئولين براي رفع مشکلات مدارس کشور به فکر باشند ومشکلات را بر طرف کنند.

وي افزود: اميد است با تدبير و دلسوزي بيشتر مسئولان و رعايت ضوابط و مسائل ايمني ديگر شاهد چنين حوادث غم انگيز و تأسف آوري در مدارس و آموزشگاه هاي سراسر کشور نباشيم.
 
خطيب موقت لردگان در خصوص سالروز حفاظت از فرودگاهها گفت: در آن زمان هواپيما ربائي زياد بود امام (ره) دستور دادند که حفاظت را به سپاه پاسداران بدهيد اين کار صورت گرفت و ديگر خبري از هواپيما ربائي نبود هر کاري که بدست سپاه پاسداران داده شد بدرستي انجام شد شما ها شاهديد که در تمام زمينه هاي نظامي ما به خود کفائي رسيديم علي رغم تمام توطئه هايي که بر عليه سپاه داشته اند.

ايشان در خصوص حادثه نماينده سراوان با کارمند اداري گفت : نمايندگان بايد شان نمايندگي خود را حفظ نمايند و نمايندگان بايد به امورات کلي کشور از جمله اشتغال و بيکاري و رفاعيات مردم بپردازند نه بيايند براي يک بگو مگو نماينده با کارمند گمرک، جلسات علني و غير علني برگزار کنند، مگر مشکلات کشور ما اينهاست من در مقام قضاوت نيستم آن با مقامات قضائي است اما براي يک برخورد کوچک آيا نياز به جلسه علني و غير علني دارد و بردن وزير مربوطه را به زير سوال اين مشکلات مردم ماست و کشور ماست!.

حجت الاسلام قاسم پور در ادامه خطبه هاي اين گفته ضمن تبريک هفته ثبت احوال به کارکنان ثبت احوال شهرستان لردگان، هويت را زير ساخت هر جامعه اي عنوان کردند و ابراز داشتند که مجموعه ثبت احوال به خوبي از اين زير ساخت حراست مي کند.ايشان فرصت خدمت رساني به مردم ، بخصوص در مناطق محروم را بسيار مغتنم دانسته و بر بهره مندي از تک تک لحظات آن در راستاي کسب رضاي الهي و آسايش اهالي تاکيد نمودند.

ايشان در پايان، ضمن ابراز رضايت از خدمات صورت گرفته در اداره ثبت احوال لردگان، براي پرسنل ثبت احوال آرزوي موفقيت نمودند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۳:۴۶

3 Jan 2020