۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۱۰۱۳
امام‌جمعه شهر فارسان

مسئولان چه مي‌دانند جيب خالي و شرمنده زن و بچه شدن، يعني چه؟

امام‌جمعه فارسان گفت: مسئولاني که تابه‌حال مستأجري نکشيده‌اند، که ببينند چندرغاز حقوق را بايد اجاره بدهند. يا در شبي مثل شب يلدا که همه فکر مي‌کنند بايد خوش باشند. جيب خالي و شرمنده زن و بچه شدن يعني چه؟
مسئولان چه مي‌دانند جيب خالي و شرمنده زن و بچه شدن، يعني چه؟
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: يكى از آثار طبيعى قرار گرفتن افراد كاردان و متخصص در حوزه‏ هاى مسؤوليتى خويش، بالا رفتن امكان حل مسائل و مشكلات مردم مى ‏باشد. چراكه وقتى افراد بدون توجه به تخصص و توانايى در مناصب مديريتى قرار مى‏ گيرند اولين عارضه آن ناكارآمدى نظام و عدم حل مشكلات مردم خواهد شد.

وي به گراني قيمت اجناس در اين روزها اشاره داشت و افزود: فرض دليل اين گراني‌هاي کمرشکن چيست دليل را قيمت ارز مي‌گفتند الآن که قيمت ارز مقداري کم شده چرا قيمت‌ها بالاست و گراني روزبه‌روز بيشتر مي‌شود.

وي تصريح کرد: دليل آن افراد کاردان و دلسوز و دردکشيده در مناصب مديريتي قرار ندارند چون تا حالا حقوق يک‌ميليون نيمي نگرفته‌اند که ببينند آيا مي‌شود با اين حقوق زندگي کرد يا نه؟ حالا بعضي‌ها اين درآمد ناچيز رادارند. خيلي‌ها با يارانه زندگي مي‌کنند.

 وي بيان داشت: چون تا حالا مستأجري نکشيده‌اند که ببينند همين چندرغاز را هم بايد اجاره بدهند. چون نمي‌فهمند که نمي‌تواني در يک‌شبي مثل شب يلدا که همه فکر مي‌کنند که بايد خوش باشند. جيب خالي و شرمنده زن و بچه شدن يعني چه؟ بله اگر به مناسب مديريتي اين‌گونه نگاه مي‌شد ديگر شب و روزبه فکر چپاول نبودند

وي به كاهش بداخلاقى‏ هاى سياسى و تخريب ديگران هم اشاره اي داشت و بيان کرد: وقتى مسئولان امر در پذيرش مسؤوليت‏ ها متوجه سنگين شدن بارشان در روز جزا باشند، ديگرکسي براى گرفتن مسؤوليت وارد بداخلاقى‏ ها و رزائل اخلاقى نخواهند شد و دست به تخريب ديگران نخواهند زد. يكى از بدترين نوع تخريب‏ هاى صورت گرفته در انتخابات گذشته، زير سؤال بردن سوابق ارزشمند نظام مى‏ باشد كه برخى براى دستيابى به قدرت، متأسفانه از مصالح نظام و كشور عبور كردند.

امام‌جمعه فارسان به كاهش هزينه‏ هاى ناشى از رقابت‏هاى انتخاباتى‏ هم اشاره داشت و اظهار داشت: اگر هدف از پذيرش مسؤوليت‏ ها قصد قربت و انجام‌وظيفه باشد، در اين صورت نيت واقعى هر يك از نامزدها پيروزى رقيب خواهد بود. چراكه هم به وظيفه خود عمل كرده و هم از زير با مسؤوليت خوددارى و بار مسؤوليت آخرت خود را اضافه نخواهند كرد. در چنين شرايطى هزينه‏ هاى گزاف تبليغاتى معنا و مفهومى نخواهد داشت.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۵۴

28 Dec 2019