۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۱۰۰۹
در دیدار فرمانده سپاه قمربنی هاشم با فرمانده قرارگاه عنوان شد:

حمایت قرارگاه خاتم الانبیاء از مناطق محروم بام ایران

سردار علی محمد اکبری در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم، خواستار حمایت از مناطق محروم چهارمحال و بختیاری شد.
حمایت قرارگاه خاتم الانبیاء از مناطق محروم بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم، با دکتر سعید محمد، دیدار و انتصاب ایشان به فرماندهی این مجموعه کارآمد را که موجب افتخار ایرانیان در عرصه سازندگی و تولید و پیشرفت است، تبریک گفت.

سردار علی محمد اکبری، در این دیدار، از زحمات مجاهدانه کارکنان ساعی و تلاش گر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم با اشاره به نقش این مجموعه ارزشمند در پیشرفت کشور با توجه به هجمه های سنگین و نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی، تقدیر کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، در ادامه انتصاب شایسته دکتر سعید محمد به فرماندهی قرارگاه را تبریک گفت و گوشه هایی از رشادت های مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین رشادت های رزمندگان این استان در قالب تیپ همیشه پیروز ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس و همچنین تأمین امنیت پایدار در مأموریت های پاسداری از مرزهای شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق و ...، را تشریح کرد.

سردار اکبری ، در ادامه ظرفیت ها و استعدادهای استان چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح های اشتغالزایی را برشمرد و گفت: برخی مناطق این استان علی رغم نگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب، همچنان نیازمند توجه و حمایت ویژه مسئولان می باشد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با تشکر از رویکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم در زمینه حمایت از مناطق محروم و کمتر برخوردار، خواستار پشتیبانی این مجموعه ارزشمند از طرح های استان چهارمحال و بختیاری شد.

دکتر سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم نیز با تشکر از حضور سردار اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به تعامل بسیار خوب نیروهای سپاه و بسیج در اجرای سد کارون ۴ اشاره کرد و گفت: طی سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از برخی مناطق ، از طریق تعامل با مسئولان کشوری، استانی و نمایندگان محترم مجلس، اقداماتی در این استان اجرا خواهد شد. ان شاءالله.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۴:۱۱

28 Dec 2019