کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان خبر داد

اختصاص بيش از ۲ ميليارد تومان تسهيلات مشاغل خانگي در فارسان

25 آذر 1397 ساعت 12:45

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در ارتباط با اشتغال خانگي بيش از 2 ميليارد اعتبار شهرستان فارسان بوده که حدود 400 پرونده توسط سه دستگاه اجرايي تشکيل و به بانک‌هاي عامل ارسال‌شده است.


مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان در جلسه اشتغال و سرمايه‌گذاري در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: 431 طرح از محل توسعه روستايي و عشايري به ميزان 74 ميليارد تومان و اشتغال زايي 1300 نفر از طريق برخي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان تکميل پرونده و به بانک‌هاي عامل معرفي شدند.

وي در ادامه افزود: علاوه بر آن تعهد اشتغال دستگاه‌هاي اجرايي 1500 نفر بوده که تاکنون حدود 700 نفر ثبت سامانه رسد اداره تعاون و رفاه اجتماعي شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: در ارتباط با اشتغال خانگي بيش از 2 ميليارد اعتبار شهرستان فارسان بوده که حدود 400 پرونده توسط سه دستگاه اجرايي اداره تعاون، گردشگري و جهاد کشاورزي تشکيل و به بانک‌هاي عامل ارسال‌شده است.

فرماندار شهرستان فارسان اذعان کرد: با پرداخت تسهيلات مشاغل خانگي براي زنان خانه‌دار با هدف ايجاد مهارت، کسب و کار و کمک به اقتصاد خانواده است.

طاهري در ادامه تصريح کرد: گام هاي مهمي در جهت تحقق شعار سال برداشته که ازجمله آن مي‌توان به طرح هاي اشتغال روستايي، اشتغال فراگير، مشاغل خانگي اشاره نمود که وظيفه داريم در جهت ايجاد اشتغال در شهرستان و حمايت از واحدهاي توليدي پيگير جذب حداکثري اين تسهيلات باشيم.

انتهای پیام1026ج/590پ


کد مطلب: 40992

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40992/اختصاص-بيش-۲-ميليارد-تومان-تسهيلات-مشاغل-خانگي-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir