۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۰۹۷۹

مسئولان باید در مقابل سنگ اندازی های دشمن بایستند

امام جمعه شهرکرد گفت: مشکل کشور ما با شعار حل نمی‌شود و مردم و مسؤولان باید مصمم در مقابل سنگ‌اندازی‌های دشمن بایستد
مسئولان باید در مقابل سنگ اندازی های دشمن بایستند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهادت شهید تندگویان‌، گفت: این روز به‌نام بسیج کارگری نامیده شده است و این شهید نمونه بارز یک جوان انقلابی، پرشور و جهادگر در دوران قبل از انقلاب و پس از آن بود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شهیدتندگویان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی فعالیت می‌کرد و در دوران اسارت زیر شدیدترین شکنجه‌ها به شهادت رسید و امروز این شهید باید الگوی وزیران و مسؤولان باشد.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولانی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند باید پاسخگوی خداوند و خون شهیدان باشند، افزود: مبادا برخی از مسؤولان در خدمت‌گذاری کوتاهی و به بیت‌المال دست‌اندازی کنند و همه بدانند که امروز انقلاب اسلامی ما نیازمند مسؤولان خدوم است.
خطیب نمازجمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای در درون کشور در تلاشند بین ولایت‌فقیه‌، مردم و مسؤولان جدایی بیاندازند و ما نباید اجازه دهیم این افراد به اهداف خود برسند و همه باید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم.
وی افزود: متاسفانه برخی از مسؤولان فریب تفرقه‌افکنی این افراد را می‌خورند و باید به این مسؤولان توصیه کرد که مراقب باشند دینشان از دست نرود.
نکونام در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح، یادآور شد: این شهید بزرگوار یکی از پایه‌گذاران موضوع وحدت حوزه و دانشگاه است و متاسفانه دشمنی که مخالف نظرات این شهید تلاشگر در عرصه بود، او را به شهادت رساند، اما تفکر شهید مفتح هم‌چنان پابرجاست و امروز اثرات وحدت حوزه و دانشگاه در جامعه مشهود است.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: عده‌ای در درون و بیرون کشور در تلاش هستند که دانشگاه از مسائل دینی دور باشد و نگاه غربی بر دانشگاه‌ها حاکم شود، اما تاکنون به هدف خود نرسیده‌اند.

وی با بیان اینکه رانندگی و حمل بار یکی از سخت‌ترین مشاغل است: تاکید کرد: باید همیشه قدردان زحمات رانندگان و راهداران باشیم و تلاش کنیم که بر توفیقات علمی، اخلاقی و ایمانی رانندگان افزوده شود تا کارشان جنبه معنوی به خود بگیرد.

نکونام تفکر را روح واقعی عبادت عنوان کرد و گفت: کاری که با غفلت انجام شود، در درگاه الهی پسنیده نیست و باید به این نکته توجه کرد که پژوهش در نعمت‌های خداوند از ضرورت‌های معاد و معاش انسان و جزو سفارشات دین است و می‌طلبد در هفته پژوهش به این مسئله توجه ویژه صورت بگیرد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم میدان به دست مشرکان بیافتد، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاشند جایگاه ولی‌فقیه که اصلاح‌گر جامعه اسلامی است را مورد هجمه قرار دهند، اما ما باید از داستان‌های عبرت‌آموز قرآن درس بگیریم و از اصلاح‌گران واقعی جامعه حمایت کنیم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۴:۰۲

26 Dec 2019