۰
plusresetminus
انتظار رسانه ها به ویژه جهان بین نیوز از مسئولین به ویژه نمایندگان محترم این است که ارتباط قوی تری با اصحاب رسانه داشته باشند، نه اینکه هرچه خبرنگار با نماینده تماس بگیرد، آن هم در خصوص موضوع مهمی مثل آب رد تماس بدهد.
نمایندگان محترم: تلفن خود را جواب دهید، خبرنگار پشت خط است!/ لزوم شفافیت عملکرد مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در موضوع حیاتی آب
به گزارش جهانبین نیوز؛ نمایندگان مجلس وکلای مردم در خانه ملت هستند تا ضمن قانون گذاری در چارچوب قانون اساسی، پیگیر مسائل کلان، مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه خود باشند و از طریق تعامل با سایر نمایندگان کشور زمینه را برای مدیریت هماهنگ اجرایی در کشور فراهم کنند تا از این طریق مسائل تمام کشور را بتوانند حل کنند و در واقع با وسعت دید و نه نگاه جزیره ای همه کشور را در قالب یک ساختار واحد بدانند و برای ارتقاء همه جانبه آن بکوشند.

متاسفانه نگاه متعصبانه و حتی حس ناسیونالیستی در بسیاری موارد اجازه هنر مدیریت به مسئولین را نمی دهد و هرکسی در پی آن است تا محبوب یار و دیار خویش باشد.

روزهای گذشته نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در اقدامی هماهنگ و البته نمایشی بر سر موضوع تامین آب این استان به صورت دسته جمعی استعفا دادند.

آنچه مشخص و آشکار است مطرح بودن منابع آب در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان سرچشمه ها و سرشاخه های تامین آب نقاط زیادی از کشور است که البته با توجه به اینکه آب جزء انفال است کسی با تامین آب شرب مردم دیگر استانها مخالفتی ندارد اما مخالفت این استان با انتقال آب غیر منطقی و غیرانسانی است که مردم سرچشمه تشنه جرعه ای آب باشند ولی آب شرب استان برای صنعت، فضای سبز و دیگر زمینه ها، بدون اولویت بندی انتقال داده شود در صورتی که حداقل بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان چهارمحال و بختیاری مشکل اساسی تامین آب دارند و کمبود آب در برخی مناطق استان یا به بحران تبدیل شده است یا در حال تبدیل شدن به بحران است.

پروژه انتقال آب بن به بروجن یکی از طرح هایی است که مصوبه هیئت وزیران در دولت فعلی و دولت قبلی بوده است، تمام مطالعات آن از قبل پیش بینی شده است و حتی آقای روحانی وعده داده بودند که این طرح تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری برسد اما متاسفانه با ضعف ها و نواقص زیادی از جمله وجود مافیای آب در کشور، عدم وجود مدیریت قاطع و مستحکم در استان، ضعف آشکار و بی کفایتی در مدیریت آب منطقه ای استان و عدم وجود وحدت بین نمایندگان استان و دلایل متعدد دیگر نه تنها این طرح به نتیجه نرسیده است بلکه اجرای طرح های اهریمنی انتقال آب به خارج از استان آن هم در مصارف بدون اولویت حیات این خطه از کشور با با چالش، تهدید و خطر جدی مواجه ساخته است که نیاز است همه مسئولین اعم از استاندار، نمایندگان مجلس، آب منطقه ای استان و سایر دستگاههای ذیربط با ورود جدی به این قضیه فکری به حال حیات در حال انقراض استان نمایند.

بی شک ارتباط مسئولین با رسانه ها که رسالت انعکاس اخبار، نقد عملکرد مسئولین و انعکاس گزارش عملکرد مدیران و انتقال مشکلات عمومی به مراجع ذی صلاح را دارند قطعا می تواند در پیشرفت امور جاری استان و حتی کشور موثر باشد.

رسانه روح عملکرد مسئولین را آشکار می کند هرجا نقطه قوتی باشد ملزم به انعکاس است تا امید در جامعه پایدار باشد و هر کجا ضعفی وجود داشته باشد باید منعکس شود تا از به وجود آمدن مخاطرات اجتماعی، فرهنگی و... جلوگیری شود.

انتظار رسانه ها به ویژه جهان بین نیوز از مسئولین به ویژه نمایندگان محترم این است که ارتباط قوی تری با اصحاب رسانه داشته باشند، نه اینکه هرچه خبرنگار با نماینده تماس بگیرد، آن هم در خصوص موضوع مهمی مثل آب یا رد تماس بدهد، یا جواب ندهد، یا بگویند بعدا تماس بگیرید و متاسفانه بعدا هم اصلا جواب ندهد یا با مسدود کردن تماس های ورودی، تلفنش دائم بوق اشغال بزند.

شان نمایندگی کار و پاسخگویی است لطفا تلفن خود را پاسخ دهید شاید خبرنگاری جرعه آبی از دست شما به لب های خشک کودک تشنه ای برساند و چه بسا پاسخ ندادن شما، استان را به لبه پرتگاه سقوط حیات انسانی در چهارمحال و بختیاری برساند.

مسئولین عزیز و نمایندگان محترم خبرنگار را هم جزء پازل محدوده خود بدانید تا ما هم با قدرت رسانه ای،  مطالبه گری خود را از مسئولین کشوری انجام دهیم، بلندگو و حنجره ای باشیم برای فریاد شما اما متاسفانه در استان ما فریاد خبرنگار در سینه اش خفه می شود.

خبرنگار خسته است از شنیدن تکراری مشترک مورد نظر در دسترس نیست! از شنیدن این پیام که تماس شما از طریق پیامک به ایشان منتقل خواهد شد! ولی تماس ایشان هیچ گاه به ما منقل نخواهد شد! از بوق مشغول مکرر موبایل نماینده!

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۵:۰۴

4 Jan 2020