کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل:

وضع نظارت بر اصناف اردل رضايت بخش نيست

21 آذر 1397 ساعت 10:54

فرماندار شهرستان اردل گفت:وضع فعلي نظارت بر اصناف شهرستان اردل رضايت بخش نيست و نياز است تيم هاي مشترک بازرسي وضع بازار را ساماندهي کنند.


محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در حاشيه جلسه کميسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز بر اهميت انديشيدن تدابيري جهت نظارت بر بازار شب يلدا تاکيد کرد و گفت: بايد به گونه اي سياست ها و راهکارهاي نظارتي را در اين شب تنظيم کنيم که آرامش در بازار حفظ گردد و براي اين مهم اعضاي ستاد بايد با هماهنگي مديران کل استان در جهت رفع موانع اهتمام ورزند.

کياني اظهار کرد: بايد هماهنگي هاي لازم بين دستگاه ها ذي‌ربط معمول باشد تا اينکه نظارت به صورت موثرتر بوده و نواقص موجود در آن نيز برطرف شود.

وي با بيان اينکه وضع نظارت بر اصناف شهرستان اردل رضايت بخش نيست افزود: نياز است تيم هاي مشترک بازرسي وضع بازار را ساماندهي کنند و نتيجه اين امر را بهبود وضعيت معيشت مردم برشمرد.

فرماندار شهرستان اردل گفت: نظارت بر صنوف مختلف مي بايست با اولويت‌بندي مناسب و به شکل موثرتر انجام شود و دستگاه هاي اجرايي ذيربط به خصوص سازمان صنعت و معدن در اين حوزه بايد با سازمان تعزيرات هم انديشي هاي لازم را داشته باشند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 40965

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40965/وضع-نظارت-اصناف-اردل-رضايت-بخش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir