۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۰۹۴۹
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل خبر داد:

نجات چوپان اردلي از مرگ حتمي توسط نجاتگران هلال احمر

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل گفت: نجاتگران جمعيت هلال احمر شهرستان اردل جان چوپان ۲۶ساله گير افتاده در کوهاي کارون چهار را از مرگ حتمي نجات دادند .
نجات چوپان اردلي از مرگ حتمي توسط نجاتگران هلال احمر
شيروان خسروي رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز بابيان اين خبر گفت: گزارش حادثه ساعت ۱۰ روز جمعه به مرکز جمعيت هلال احمر شهرستان اردل اعلام شد که بلافاصله تيم کوهستان متشکل از سه نجاتگر با قايق به محل کوه هاي امامزاده شهسوار اعزام ودر ساعت ۱۲ خود را به محل حادثه رساندند.

خسروي اظهار کرد:نجاتگران عمليات جستجو را با شعاع مسافتي ۱۰۰ کيلومتر آغاز کرده و پس از آن به قصد بالا رفتن از بلندترين قله اين کوه ها پس از ۴۰ دقيقه کوهپيمايي با چوپان ۲۶ ساله اي رو به رو شدند.
وي افزود:نجاتگران اين چوپان را که به دنبال احشام خود رفته وبه دليل بارش هاي اخير و نمناک بودن منطقه ؛عدم تردد عشايرو همچنين عدم آنتن دهي تلفن همراه در اين کوه ها گير افتاده و شب را همانجا به دليل ترس از حيوانات وحشي و ترس از افتادن وسقوط به دره از مرگ حتمي نجات داده و به خانواده اش تحويل دادند .

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل بيان کرد: هم اکنون حال عمومي اين چوپان حادثه ديده با کمک به موقع تيم امداد و نجات هلال احمر شهرستان اردل رضايت بخش اعلام شده است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۲:۰۶

31 Dec 2019