۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۰۹۴۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان

اگر فرماندهان جنگ نرم خصوصيات شهدا را داشته باشند پيروز خواهيم بود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: شهداي جنگ سخت ويژگي‌هاي خاصي دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولين ما آن خصوصيات را داشته باشند قطعاً پيروز ميدان خواهند بود.
اگر فرماندهان جنگ نرم خصوصيات شهدا را داشته باشند پيروز خواهيم بود
به گزارش جهانبین نیوز، با همکاري پايگاه شهيد مدرس و پايگاه محدثه شهر گوجان يادواره شهيد عبدالصالح مجرد در شهر گوجان برگزار گرديد.

در اين برنامه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: کسي که همچون شهيد در اين دنيا زندگي نکند، همچون شهيد هم از دنيا نخواهد رفت و حضور در مراسم شهدا به نحوي اداي دين به شهداست و اين پيام را مي‌رساند که مي‌خواهيم همچون شهدا باشيم و راه و مسير شهدا را بپيماييم و الا شهدا به يادواره نياز ندارند.

حميد يزداني بيان کرد:برگزاري يادواره‌هاي شهدا تأثير مهمي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دارد و حضور در اين مراسم نشان‌دهنده درک است چراکه با حضور در اين يادواره‌ها انسان مي‌تواند بهره ببرد.

وي اظهار داشت: شهدا مظهر ايثار، مقاومت و ازخودگذشتگي هستند که به تمام مواهب مادي و دنيايي پشت کرده و از جان خود گذشتند تا يک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نيفتد و امروز تکريم مقام شامخ شهدا يک وظيفه و ضرورت غيرقابل‌انکار براي تمامي ما مي‌باشد.

يزداني اظهار داشت: شهداي جنگ سخت ويژگي‌هاي خاصي دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولين ما آن خصوصيات را داشته باشند قطعاً پيروز ميدان خواهند بود.

وي در پايان گفت: شهدا آبروي محله، شهر و آبروي کشور ايران اسلامي ما هستند و يکي از وظايف نسل کنوني و همه اقشار جامعه؛ زنده نگه‌داشتن ياد، نام و خاطره شهدا و تکريم و احترام خانواده‌هاي اين عزيزان است.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۶:۱۱

27 Dec 2019