۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۰۹۱۶
امام جمعه شهر اردل:

نماینده مجلس نماینده جناح های سیاسی و باندهای قدرت نیست/ دانشگاه علوم پزشکی به وعده هایش عمل کند

امام جمعه شهر اردل گفت: نماینده مجلس نماینده جناح های سیاسی و باندهای قدرت نیست، دخالت کردن امور اجرائی یکی از رویه های غلط نمایندگان می باشد و اینها برا جامعه آسیب زا است.
نماینده مجلس نماینده جناح های سیاسی و باندهای قدرت نیست/ دانشگاه علوم پزشکی به وعده هایش عمل کند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي اظهار داشت: اولين مرتبه قرب به خدا ايمان به خداست و شرط لازم براي قرب به خدا و رسيدن به کمال، وارد شدن در عالم ايمان است.

وي افزود: بعد از پيدايش ايمان، هر اندازه انسان وابستگي و فقر وجودي خود را بهتر و روشنتر دريابد و در سايه علم و عمل، اين معرفت او، به دريافت قلبي تبديل شود به همان اندازه به درگاه رحمت الهي نزديکتر و به ذات اقدس او مقرب‌تر خواهد شد؛ در اين صورت است که در مي‌يابد که با خدا همه چيز و بي خدا هيچ.

نماينده مجلس نماينده جناح هاي سياسي و باندهاي قدرت نيست/ دانشگاه علوم پزشکي به وعده هايش عمل کند

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با گراميداشت ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آيت الله سيد حسن مدرس و روز مجلس گف:شهيد سيد حسن مدرس الگوي نهضت اسلامي ملت بزرگ ايران است و ۱۰آذرماه سالروز شهادت سيد حسن مدرس است که مدرس نماد نماينده واقعي و مظهر استقلال طلبي و آزادي خواهي است.

بهرامی افزود: فرياد رساي اين آزاده در فضاي تاريک و ظلماني ديکتاتوري حکومت رضاخاني طنين‌انداز بود، يکي از علل موفقيت شهيد مدرس در برابر استبداد رضاخان، بي‌اعتنايي به نظام فريبنده دنيا بود و او هرگز از منصب نماينده به دنبال جمع‌آوري مال و ثروت نبود.

وي تصريح کرد : شهيد سيد حسن مدرس وامدار کسي نبود نماينده واقعي مردم بود که اعتقاد به آميختگي دين و سياست داشت و مي گفت ديانت ما عين سياست ماست و سياست ما عين ديانت ماست ،مدرس شجاع بود وبه مردم عشق مي ورزيد خود را نوکر مردم مي دانست و در مجلس گفت، "تمام اين مقامات که از سلسله هاي مختلف هستند شاه، رييس الوزرا، پارلمان و... تمام اين ها نوکر مردم هستند".

خطيب نماز جمعه شهر اردل خطاب به نمايندگان مجلس گفت: جايگاه مجلس در نظام اسلامي بسيار مهم است بسياري از مشکلات کشور ناشي از مجالس ناکارآمد و وضع قوانين نادرست و به نفع طبقات ثروتمند وجريانات سياسي و با نفوذ است.

حجت الاسلام بهرامي افزود: نماينده مجلس نماينده جناح هاي سياسي و باندهاي قدرت نيست، دخالت کردن امور اجرائي يکي از رويه هاي غلط نمايندگان مي باشد و اينها برا جامعه آسيب زا است.

وي با بيان اينکه شهيد مدرس الگوي بسيارخوبي براي مجلس ما است اظهار کرد: نمايندگان محترم مجلس کمي خودشان را به ويژگيهاي مدرس نزديک کنند.

امام جمعه شهر اردل به مناسبت ۱۲ آذر روز قانون اساسي اشاره کرد و افزود:چند نمونه از ويژگي هاي قانون اساسي نظام جمهوري اسلامي ايران، نظامي است که بر پايه ايمان به خداي يکتا وحي، عدل خدا، امامت و رهبري، کرامت و ارزش والاي انساني پايه گذاري شده است.

وي ادامه داد: ولايت فقيه از جمله قوانين برجسته و ويژگي مهم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران است که در اصل ۵۷ مي گويد قواي حاکم در جمهوري اسلامي ايران عبارتنداز قوه مجريه ،قوه مقننه ،قوه قضاييه که زير نظر ولايت فقيه امر امامت بر طبق اصول آينده اين قانون اعمال مي گردد.

حجت الاسلام بهرامي در پايان به مطالبات اخير مردم شهرستان اردل و وعده هاي دانشگاه علوم پزشکي در اين خصوص اشاره کرد و گفت: انشاء الله مسئولان دانشگاه علوم پزشکي پيگير مطالبات مردم اردل باشند و قول هايي که قرار بود تا آذر ماه در بيماستان امام رضا(ع) شهرستان اردل محقق شود را عملي کنند.

وي افزود برخي خواسته هاي مردم شهرستان اردل از دانشگاه علوم پزشکي شروع به کار بخش راديولوژي وسونوگرافي، اکو، متخصص قلب، اطفال و زنان، بوده که اين داشگاه قول مساعد دادند و اميدواريم به زودي تحقق پيدا کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۰:۲۰

27 Dec 2019