کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دومین روز از گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج صورت گرفت

عملکرد قابل قبول تیم‌های استان در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج

9 آذر 1397 ساعت 13:24

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدات تیم‌ها در این مرحله به داوران و راهنماها ارائه و موارد از سوی آن‌ها به تیم‌ها منتقل شد و تا اینجای کار عملکرد تیم‌ها قابل قبول است.


احسان ربیعی مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دو تیم سه نفره در بخش انیمیشن و بازی از استان چهارمحال و بختیاری با موضوعات "نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا"، در بخش بازی موضوع "جوان و مقاومت" و در بخش نرم افزار "موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی" در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز و در دومین روز از برگزاری این گردهمایی تیم بازی استان توانسته بالای ۶۰ درصد پیشرفت در کار داشته باشد افزود: تولیدات تیم‌ها در این مرحله به داوران و راهنماها ارائه و موارد از سوی آن‌ها به تیم‌ها منتقل شد.

ربیعی با اشاره به پیشرفت ۸۰ و ۶۰ درصدی کار تیم در بحث انیمیشن دو بعدی و سه بعدی بیان داشت: به یاری خدا کار انیمیشن دو بعدی تا بعدازظهر تکمیل و خروجی ارائه خواهد شد.

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این رویداد تیم‌های تخصصی سایر استان‌ها نیز حضور دارند و این باعث شده جوانان بسیجی و انقلابی که توانایی دارند شناسایی شده و جذب و حمایت شوند.

وی در ادامه گفت: برگزاری چنین رویدادهایی در شبکه‌سازی قوی در بحث تولید محتوای دیجیتال برای سازمان بسیج نقش کلیدی و مهمی دارد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 40912

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40912/عملکرد-قابل-قبول-تیم-های-استان-اولین-گردهمایی-ملی-فعالان-فضای-مجازی-بسیج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir