کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری

از دستگيري دو سوداگر مرگ در لردگان تا غافلگیری سارقان وسايل خودرو و منزل در فارسان

7 آذر 1397 ساعت 12:39

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان لردگان گفت: با تلاش ماموران اين شهرستان دو خرده فروش موادمخدر دستگير و ۳۷۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئين و ترياك، كشف شد.


سرهنگ  سيروس ميرزائي فرمانده نیروی انتظامي شهرستان لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در اجراي طرح تشديد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر پاكسازي يكي از محلات شهر لردگان در دستوركار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با همكاري عوامل کلانتري ۱۲ پس از هماهنگي با مرجع قضائي دو خرده فروش مواد مخدر را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان ۳۴۰ گرم هروئين و۳۰ گرم ترياک، كشف كردند.

ميرزائي در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي از تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان تا رسيدن به اهداف پيش بيني شده، خبر داد و بيان كرد: نيروي انتظامي با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانوني خواهد كرد و اجازه فعاليت به آنها نخواهد داد.

دستگيري دو سارق وسايل خودرو و منزل در شهرستان فارسان

سرهنگ مسلم احمدي فرمانده نیروی انتظامی فارسان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو و منزل در سطح شهر فارسان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي شهرستان، قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پليس آگاهي با همكاري عوامل كلانتري مركزي فارسان با اقدامات تخصصي دو سارق را با مقادير زيادي وسايل سرقتي منزل، داخل خودرو و ۱۳۰ گرم ترياك دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فارسان در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي از عموم شهروندان خواست، جهت پيشگيري از وقوع هرگونه سرقت منزل و خودرو ضمن استفاده از وسايل ايمني و هشدار دهنده در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع رساني كنند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40903

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40903/دستگيري-دو-سوداگر-مرگ-لردگان-غافلگیری-سارقان-وسايل-خودرو-منزل-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir