کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با 5 آذر /

همايش اقتداربسيجيان شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير

5 آذر 1397 ساعت 13:28

همزمان 5 آذر و سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به فرمان امام راحل همايش اقتدار بسجيان شهرستان لردگان در مصلي اولي الامر شهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ جاماسب بهمنيار فرمانده ناحيه عشاير استان کهگيلويه و بوير احمد به عنوان سخنران همايش  ضمن تبريک هفته شکوهمند بسيج به اهداف تشکيل بسيج اشاره کرد و گفت: بسيج دفاع از نظام وکشور را به عنوان يک تکليف شرعي مي داند و در زمينه هاي مختلف و مورد نياز جامعه وارد صحنه مي شود و ارزش وجودي خود را به نمايش گذاشت.

سرهنگ بهمنيار افزود: بسيج با ورد در عرصه سازندگي توانست دستاوردهاي بزرگي را به دست آورد و يک تنه بار کمک به محرومان را به دوش بکشد و امروزه خدمات بسيج در جاي جتي کشور و در نقاط محروم مشهود و ستودني است.

بهمنيار ادامه داد: فعاليت هاي بسيجي در دوراني انجام شد که دشمن مشغول سنگ اندازي بود و فشار نظامي و رواني زيادي بر کشور وارد آوردند و سعي داشتند بسيج را که مخلصانه به مردم خدمت مي کرد را بدنام کنند که برکت خون شهدا و اخلاص بسيجيان روز به روز بر عزمت اين نهال انقلاب افزود و امروزه بسيج درجهان حرف براي گفتن دارد.

وي افزود: بسيج سياسي است ولي سياست زده نيست، بسيج حقيقت است اما شبيه افسانه است و دراين دوران  که دشمن از محورهاي فرهنگي ، نظامي ، ديپلماسي در حال فشار است بسيج با بصيرت بالاي خود کشتي نظام را نگه داشته و در زمان مناسب و به موقع وارد صحنه مي شود.

بهمنيار گفت: بسيج و مردم در سختي ها امتحان خود را پس داده اند و در زمان مورد نياز جلوتر از مسئولين بودند و امروز مسئولين بايد در زمينه خدمت رساني جلوتر از مردم باشند.
 










 
 
 انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40887

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40887/همايش-اقتداربسيجيان-شهرستان-لردگان-برگزار-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir