۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۰۸۸۴

پایداری ملت ایران در جنگ اقتصادی و رسانه ای پوزه دشمن را به خاک می مالد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در حال حاضر دشمن به جنگ اقتصادی و رسانه ای رو آورده است و اگر همان پایداری و دلدادگی باشد مطمئنا به وعده الهی، پوزه دشمن در جنگ اقتصادی هم به خاک مالیده می شود.
پایداری ملت ایران در جنگ اقتصادی و رسانه ای پوزه دشمن را به خاک می مالد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام و المسلمین ابو الفضل احمدی استاد حوزه و دانشگاه چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان (شکوه و مقاومت) با اشاره به اینکه در دوران پیامبر اسلام (ص) ۳ گروه با اسلام مخالف بودند گفت: کفار قریش دسته اول بودند که علیه پیغمبر لشکر کشی میکردند، دسته دوم دشمنان منطقه ای و دسته سوم کسانی بودند که داخل منطقه مدینه و گاهی کنار پیغمبر (ص) بوده اما دل در گروه دشمن داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز مصداق دوران پیامبر اکرم (ص) است اذعان داشت: دسته اول مصداق بارز استکبار جهانی و آمریکا جنایت کار است اینها کسانی هستند که میخواهند با دین اسلام بجنگند ، دسته دوم دشمنان منطقه علیه جمهوری اسلامی که همان آل سعود و آل خلیفه است و دسته سوم به گفته رهبر انقلاب سرپنجه های داخلی و ستون پنجم دشمن هستند اینها برای حل مشکلات داخل کشور چشم امید به خارج از کشور دوخته اند.

وی بیان داشت: قرآن اولین مسئله ای را که مطرح می کند آن هایی هستند که در برابر دشمنان صبر ، مقاومت و تقوا پیشه کرده اند و زره ای از حیله دشمن به آن ها آسیب نمی رساند.

حجت الاسلام احمدی افزود: به گفته قرآن نباید در مقابل دشمن سست شویم ، غصه هم نباید خورد چرا که بازهم پیروزی از آن ما است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از سنگر اقتصادی به شما حمله کرده است اظهار کرد: جنگ اقتصادی علیه شما راه افتاده است اما سست نشوید ، بازهم برتر هستید و به وعده الهی شما پیروز این میدان هستید.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه تا کنون همه تیرهای دشمن به سنگ خورده است بیان داشت: چون در مقابل دشمن ایستادگی کردید به استقلال نظامی رسیدید به همین خاطر دشمن از جنگ اقتصادی خسته شد و روبه جنگ فرهنگی آورد.

وی با اذعان بر اینکه دشمن میخواست ما را تهدید کند به عزت تبدیل شد بیان داشت: دشمن به جنگ اقتصادی و رسانه ای رو آورده است و اگر همان پایداری و دلدادگی باشد مطمئنا به وعده الهی، پوزه دشمن در جنگ اقتصادی هم به خاک مالیده می شود.

جوانه های جمهوری اسلامی دارد به ثمر مینشیند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آمریکا نتوانست علیه ایران غلطی بکند بیان داشت: او میخواست جمهوری اسلامی نباشد ولی نتوانست کاری بکند همان مشرکانی که علیه پیغمبر ميخواستند توطئه کنند امروز علیه جمهوری اسلامی ميخواستند انجام دهند که به لطف الهی بازهم موفق نشدند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۷:۳۹

27 Dec 2019