کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر اردل:

امروز جلوه های تحقق بسیج جهانی اسلام در دنیا می درخشد

2 آذر 1397 ساعت 14:25

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:امروز جلوه هاي تحقق بسيج جهاني اسلام را که محصول انديشه امام راحل وخلف ايشان سکاندار انقلاب اسلامي امام خامنه اي مدظله العالي است را مي توان در قدرت حزب الله لبنان ،نيروهاي دفاع ملي سوريه ومقاومت ملت فلسطين مشاهده کرد.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به هفدهم ربيع الاول سالروز ميلاد پيامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: اين روز به نام اخلاق و مهرباني هم نامگذاري شده است و آخرين روز هفته وحدت است که از ۱۲ ربيع الاول آغاز شده و تا ۱۷ ربيع الاول ادامه دارد.

حجت الاسلام بهرامي اظهار کرد: تجليل از ميلاد پيامبر(ص) در حقيقت يادبود از بعثت، رسالت، سيرت، شريعت، اخلاق و تمام زندگي ايشان است.

وي افزود: از بزرگترين برکات ميلاد پيامبر اکرم(ص) ارتقاي جايگاه انسان است؛ همچنين ميلاد امام صادق(ع)، هدايتگري هاي اين امام همام تاثير فراواني در جامعه آن روز گذاشت.

بهرامي ابراز داشت: وظيفه ما اين است که معارف پيامبر(ص) و اهل بيت(ع) را فرا گرفته و خود را پايبند دستورات آنها قرار دهيم آن هم در جهان کنوني که فتنه و تفرقه سراسر عالم را فرا گرفته و دشمنان در صدد ايجاد تفرقه بين امت اسلامي هستند.

امروز جلوه هاي تحقق بسيج جهاني اسلام در دنيا مي درخشد

حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت هفته بسيج نيز ۵ آذر را روز فرمان امام براي تشکيل بسيج مردمي عنوان کرد و افزود: امام خميني (ره) با اين تدبيري که انديشيد انقلاب اسلامي ايران را بيمه نمود.پ

حجت الاسلام بهرامي افزود:آغاز هفته مبارک بسيج رقم خوردن انديشه وتفکربسيج از ژرفاي ذهن امام راحل وتبلور آن در قلم آن رهبربزرگ در تاريخ ۵آذر ماه سال ۱۳۵۸به نقطه عطف وحادثه مهمي بود که کمتر کسي به عمق وگستره تاثير آن وپيامدهاي آن به مخيله خود به تصوير بکشد.

وي با بيان ايمکه امروز جلوه هاي تحقق بسيج جهاني اسلام در دنيا مي درخشد بيان کرد: امام جمعه موقت شهر اردل گفت:امروز جلوه هاي تحقق بسيج جهاني اسلام را که محصول انديشه امام راحل وخلف ايشان سکاندار انقلاب اسلامي امام خامنه اي مدظله العالي است را مي توان در قدرت حزب الله لبنان ،نيروهاي دفاع ملي سوريه ومقاومت ملت فلسطين مشاهده کرد.

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:بسيج تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامي مردم سلحشور و با بصيرت ايران اسلامي است و اين تفکر در جغرافياي مقاومت اسلامي و ضداستکباري منطقه با الهام‌گيري از مقاومت و پايدار ملت ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس نتيجه‌بخش بوده و اکنون آرمان بلند حضرت امام خميني (رحمة الله عليه) مبني بر بسيج جهاني اسلام بيش از پيش به واقعيت غيرقابل انکار تبديل شده است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 40852

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40852/امروز-جلوه-های-تحقق-بسیج-جهانی-اسلام-دنیا-می-درخشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir