۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۲۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نورانیتی در دل بسیجیان است که هیچکس توان خاموش کردن آن را ندارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن برای ما خواب های زیادی دیده است اما نورانیتی که در دل بسیجیان است هیچکس توان خاموش کردن آن را ندارد.
نورانیتی در دل بسیجیان است که هیچکس توان خاموش کردن آن را ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بسیجیان یک مجموعه بهم پیوسته ای هستند که متشکل از انسان های پر انگیزه، مومن، معتقد، مقاوم و ایستاده بر هدف.

وی ضمن تبریک هفته بسیج تصریح کرد: هفته بسیج در حقیقت راه کسانی است که به امام راحل لبیک گفته اند.

نکونام با بیان اینکه جوانان ما سلسله مراتب و در دست هم بسیجی بودن خود را به نسل های بعد انتقال می دهند عنوان کرد: فرزندان در کنار پدران بسیجی خود که تربیت شده آن ها هستند یک انسان تمامقد را تشکیل داده اند.

وی با اذعان بر اینکه دشمن می خواهد که ما بسیجیان هرگز نباشیم بیان داشت: ما با زبان حال گفته و می گوئیم که ما هستیم و پای آرمان های انقلاب ایستاده ایم.

نکونام با اشاره به اینکه دشمن برای ما خواب های زیادی را دیده است افزود: به فضل الهی امروز نگذاشته ایم که دشمن بر ما چیره گردد .

وی با تاکید بر اینکه هیچ گاه خواب های دشمن برای ما تعبیر نشده است بیان داشت: نورانیتی در دل بسیجیان است که هیچ کس توان خاموش کردن آن را ندارد.

نکونام با اذعان بر اینکه دشمن همواره می خواهد سنگی در بین مردم ما بیاندازد بیان داشت: دشمن سنگ می اندازد اما در مقابل اراده بسیجیان ما هیچ اند.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان در کنار یکدیگر قرار می گیرند می روند و می کوشند از هرجا و از هر طریقی بالنده بوده و نام بسیج را همواره زنده نگه دارند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۷:۰۰

27 Dec 2019