۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۰۷۹۳
عضو کمسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی:

دستگیری دیپلمات ایرانی شیطنت صهیونیست‌هاست

عضو کمسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی و متهم نمودن وی به تلاش برای ایجاد اختلال در برگزاری اجلاس گروهک منافقین در پاریس؛ گفت: این اتهامات کذب بوده و شیطنتی بیش از سوی صهیونیست‌ها نیست.
دستگیری دیپلمات ایرانی شیطنت صهیونیست‌هاست
اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ ضمن اشاره به دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی و متهم نمودن وی به تلاش برای ایجاد اختلال در برگزاری اجلاس گروهک منافقین در پاریس؛ اظهار کرد: این اتهامات کذب بوده و شیطنتی بیش از سوی صهیونیست‌ها نیست.

عضو کمسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت امور خارجه کشور در حال رایزنی با آلمان و بلژیک بوده در حال رفع این اتهامات است.

وی به ترس رژیم صهیونیستی از ایجاد رابطه میان ایران و اتحادیه اروپا اشاره و تاکید کرد: هرگاه سیاست خارجه کشور در جهت نزدیک شدن و ایجاد روابط مستحکم‌تر با اتحادیه اروپا حرکت کرده است عده‌ای به عمد اتفاقاتی این چنینی ایجاد کرده و موجب اختلال در این روند اتحاد ایجاد می کنند.

نوریان به برگزاری جلسه میان پنج کشور ایران، انگلیس، فرانسه، آلمان و روسیه در روز سیزده آبان اشاره و گفت: چهار کشور اتحادیه اروپا در این روز به ایران آمده و قرار بود توافق‌نامه کانال ارتباطی ایران و اروپا رونمایی شود که درست همان زمان این اتفاق افتاد و جلسه کنسل شد.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۱:۱۴

12 Jan 2020