۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۰۷۹۰
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

آمارگیری از ویژگی مسکن روستایی در ۴۸۳۲ واحد روستایی اجرا شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال طرح آمارگیری از ویژگی مسکن روستایی در ۴ هزار و ۸۳۲ واحد روستایی استان به مدت یک ماه اجرا شد.
آمارگیری از ویژگی مسکن روستایی در ۴۸۳۲ واحد روستایی اجرا شد
سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ ضمن اشاره به پایان طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی اظهار کرد: امسال در این طرح از ۲۳ هزار و ۹۰۰ مکان روستایی استان آمارگیری شد که ۲۰ هزار ۱۰۰ مکان مسکونی و ۳ هزار و ۸۰۰ مکان غیرمسکونی بوده است.

وی با بیان اینکه این طرح مجموعا در ۱۹۰ روستای نمونه استان و ۴ هزار و ۸۳۲ واحد مسکونی نمونه اجرا شد، افزود: تعداد واحدهای ویژه نمونه در این تعداد روستا هزار و ۳۱۳ مورد و واحدهای عادی نمونه ۳ هزار و ۵۱۹ واحد گزارش شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال برای چهارمین سال متوالی طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی همزمان با سراسر کشور از ۲۱ مهرماه لغایت ۲۱ ابان‌ماه در استان اجرا شد.

رئیسی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مساعدت سایر ادارات و ارگان‌ها در استان و شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری هم پایان یافت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۷:۱۶

26 Dec 2019