۰
plusresetminus
سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیدر سفر به شهرستان اردل با با پیشکسوتان فرهنگی و هنرمندان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار و گفت و گو معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با پیشکسوتان فرهنگی و  هنرمندان اردل
به گزارش جهانبین نیوز، ساعت ۱۷ عصر ديروز ۲۰ آبان‌ماه سيد هادي حسيني معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به همراه علي کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي و جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال بختياري به‌منظور بررسي مشکلات فرهنگي شهرستان و هنرمندان به شهرستان اردل سفر کرد.

در همين راستا جلسه‌اي با حضور حسيني معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي علي کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي، جواد کارگران مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال بختياري، محمود کياني فرماندار شهرستان اردل، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل؛ مديران شهرستاني، اعضاء شوراي اسلامي شهر و هنرمندان تشکيل شد و هر يک از اعضاء به بيان مشکلات فرهنگي در سطح شهرستان اردل پرداختند.


جمعي از هنرمندان و اهالي فرهنگ شهرستان اردل با دعوت اداره ارشاد اسلامي شهرستان اردل در اين جلسه از نزديک به بيان ديدگاه‌ها و خواسته‌هاي خود پرداختند.


در اين نشست موضوع تجهيز سالن مهرگان، رسيدگي به مشکلات هنرمندان ازجمله گروه هنري ايل وگ، رسيدگي به مشکلات هنرمندان در رشته نقاشي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۴۵

26 Dec 2019