کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

قدرت آمريکا در جهان در حال افول و فروپاشي است

18 آبان 1397 ساعت 13:59

امام جمعه لردگان گفت: کشور آمريكا، در حال افول و فروپاشى است و توانائى خود را براى مقابله با چالش‌هاى داخل و خارج از دست داده است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: آدم با تقوا اهل دروغ، تهمت نيست وفادار و امانت دار و داراي خصوصيات مثبت بسياري است.

وي با اشاره به حديثي از امام رضا (ع) که به حضرت عبدالعظيم (ع) فرمود: سلام من را به شيعيان برسانيد و به آنها بگو که راه شيطان را به درون خود ببندند،  در حرف زدنشان راستگو باشند و از دورغ بپرهيزند، بحث و جدل نکنند، صله رحم را به جا آورند و حافظ آبروي هم باشند؛ لذا ما شيعان و پيروان آن امام همام بايد سعي کنيم اين ويژگي ها را در خود تقويت کنيم.

امام جمعه لردگان در ادامه گفت: در مورد شخصيت پيامبر (ص) صحبت کردن بسيار سخت است و هم نياز به وقت و زمان طولاني دارد زيرا لحظه به لحظه زندگي با برکت ايشان قابليت درس گرفتن دارد.

وي ضمن تقدير و تشکر از حضور با شکوه مردم شهرستان لردگان در مراسم يادوراه سرداران، فرماندهان و 286 شهيد شهرستان گفت: مردم شهرستان لردگان با حضور خود در اين مراسم آبروي همه را پيش شهدا حفظ کردند که جاي تقدير و تشکر بسيار دارد و از همين جا از صدا و سيماي استان و کليه خبرگزاري ها نيز به سبب پوشش بسيار خوب اين مراسم کمال تقدير و تشکر را دارم.

خطيب جمعه لردگان ضمن اشاره به حضور باشکوه ملت ايران در راهپيمايي عظيم 13 آبان گفت: خوشبختانه امسال حضور پررنگ تر و با شکوه تري را نسبت به سال هاي قبل در کل کشور داشتيم که اين امر نشان از آگاهي و بصيرت ملت ايران در اين برهه از زمان دارد، که جاي تقدير و تشکر بسيار دارد و نشان از آن دارد که حربه ها و تحريم هاي دشمنان ما نتوانسته کارساز باشد.

کشور آمريکا در جهان در حال افول و فروپاشي است

تاج زاد گفت: دشمني آمريکا با ما ريشه در زمان هاي خيلي قبل دارد و مربوط به زمان حاضر نيست اما خوشبختانه ما هميشه در حال پيشرفت بوده ايم و آمريکا دارد راه هاي زوال و نابودي را طي مي کند و اين امري است که مشاوران آمريکاي نيز به صراحت به آن اذهان دارند.

وي با اشاره به  سخن مشاور امنيتى اسبق كاخ سفيد گفت: مشاور سابق رييس جمهور آمريکا بيان داشت:  «احساس من درباره آمريكا اين است كه اين كشور، در حال افول نيست ، بلكه در حال فروپاشى است و توانائى خود را براى مقابله با چالش‌هاى داخل و خارج از دست داده است.»
 
وي به اول ربيع الاول هجرت پيامبر(ص) و ليله المبيت اشاره نمود و اين وقايع را در تاريخ اسلام بسيار مهم و سرنوشت ساز دانست.
امام جمعه لردگان ضمن اشاره به اهميت کتاب و کتابخواني گفت: متاسفانه کتاب خواندن در جامعه ما جايگاه خوبي ندارد و مطمئن باشيد که اگر کتابخواني در جامعه ما رونق پيدا کند روند توسعه و پيشرفت سريع تر خواهد شد .
 
تاج زاد به 20 آبان سالروز شهادت حسن تهراني مقدم نيز اشاراتي داشتند.
 
انتهاي پيام/ 630 ل


کد مطلب: 40748

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40748/قدرت-آمريکا-جهان-حال-افول-فروپاشي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir