کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری شدت می‌یابد

14 آبان 1397 ساعت 9:23

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت سامانه بارشی که وارد این استان شده است از اواخر وقت دوشنبه و طی روز سه‌شنبه در برخی مناطق به‌ویژه کوهرنگ، اردل و لردگان شدت می‌یابد.


شاهرخ پارسا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی که وارد این استان شده است از اواخر وقت دوشنبه و طی روز سه‌شنبه در برخی مناطق به‌ویژه کوهرنگ، اردل و لردگان شدت می‌یابد.

وی افزود: با توجه به وقوع رگبار، رعد و برق، بارش برف در برخی مناطق، آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

پارسا ادامه داد: همچنین با توجه به بارش برف و احتمال رخداد کولاک در محورهای کوهستانی اختلال در تردد جاده‌ها و گردنه‌های استان دور از انتظار نیست.

هشدار مدیریت بحران به عشایر، دامداران، شیلات داران، باغداران و رانندگان

ستار فرهادی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی از اواخر امروز و احتمال بارش برف، رعد و برق، رگبار، کولاک و سیلابی شدن مسیل‌ها، اعضای مدیریت بحران استان تدابیر لازم را جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی بیاندیشند.

وی اضافه کرد: شیلات‌داران با تنظیم آب استخرهای پرورشی ماهی تمهیدات لازم را بکار ببرند.

فرهادی گفت: به عشایر و دامداران به ویژه در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان توصیه می‌شود از استقرار در ارتفاعات به علت احتمال وقوع صاعقه و از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها به علت احتمال رخداد سیل خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از رانندگان محورهای کوهستانی درخواست داریم خودروی خود را به زنجیرچرخ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی مجهز کنند.
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40726

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40726/بارش-ها-چهارمحال-بختیاری-شدت-می-یابد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir