۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۰۶۹۸
امام جمعه موقت شهر اردل:

آمريکا روز 13 آبان سيلي ديگري از جوانان انقلابي خواهد خورد

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: 13 آبان روز جوان مومن و جوانان انقلابی است که دشمن را از ابتکار وحرکت باز میدارد و بار دیگر آمریکای جنایتکار دشمن قسم خورده ایران سیلی دیگری از جوانان خواهد خورد.
آمريکا روز 13 آبان سيلي ديگري از جوانان انقلابي خواهد خورد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام  حمید بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزران به تقواي الهي حضور ميليوني در حماسه پياده روي اربعين را نشانه وحدت و اقتداراديان الهي بر محور امام حسين(ع) دانست و گفت: يکي از طرح هاي استکبار جهاني و رژيم صهيونيستي شيعه هراسي و اختلاف افکني بين شيعه و سني است اما پياده روي اربعين امسال توطئه هاي دشمنان را خنثي کرده است.

حجت السلام بهرامي افزود:پياده روي اربعين مانور اقتدار وعظمت شيعيان در دنيا است وهيچ قدرتي جزء سيدالشهداء وشيعه نمي تواند چنين اجتماع بزرگي رقم بزند.

وي با ابراز تسليت ايام رحلت پيامبر عظيم‌الشأن اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبي و امام رضا عليهما‌السلام، گفت: ايام رحلت پيامبر عظيم الشان اسلام(ص) ايام اندوه و غم بشريت است، چرا که پيامبر(ص) اشرف مخلوقات و آورنده علم، اخلاق، ادب و راه زندگي براي همگان بود .

امام جمعه موقت شهر اردل بيان کرد:بشريت بارحلت پيامبر اکرم(ص) از نعمتي محروم شد که بامرگ هيچ کس ديگري از آن محروم نمي شد وآن نعمت نبوت،رسالت،وحي الهي وآسماني بود.

آمريکا روز ۱۳ آبان سيلي ديگري از جوانان انقلابي خواهد خورد

امام جمعه موقت  شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن فرا رسيدن بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان و گراميداشت شهداي گرانقدر اين روز گفت: تبعيد امام خميني (ره) به ترکيه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان به دست رژيم سفاک ستمشاهي و تسخير لانه جاسوسي در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به دست دانشجويان خط امام سه رخداد تاريخي سرنوشت ساز در تاريخ انقلاب اسلامي هستند که هر کدام به خودي خودي شايسته رمزگشايي و تشريح هستند.

حجت السلام بهرامي اظهار کرد: تسخير لانه جاسوسي از حرکت‌هاي نادر و ارزشمند در تاريخ انقلاب اسلامي ايران به رهبري هوشمندانه امام (ره) است که خون دانش‌آموز شهيد آن را به ثمر رساند.

وي افزود:بدون شک ايمان، بصيرت، شور انقلابي و تشخيص صحيح و به موقع دانشجويان، نشأت گرفته از قيام کربلا و اندرزهاي عاشورا بود که نقشه هاي شوم آمريکا براي اضمحلال، منزوي کردن و ضربه زدن به ايران اسلامي را در نطفه خفه ساخت.

امام جمعه موقت شهر اردل با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در بزرگترين گردهمايي عاشورايي در مجموعه ورزشي آزادي گفت:در اين گردهمايي رهبر انقلاب اسلامي فرمودند: آمريکا به حول قوه الهي سيلي محکم ديگري از ملت ايران خواهد خورد و در جنگ تحريم اقتصادي هم شکست خواهد خورد و در روز ۱۳ آبان نيز که به عنوان روز جوان مومن و جوانان انقلابي نامگذاري شده است اين جوان انقلابي دشمن را از ابتکار وحرکت باز ميدارند و بار ديگر دشمن آمريکاي جنايتکار قسم خورده ايران سيلي ديگري از آنان خواهد خورد.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به ۱۵ آبان آغاز هفته وقف اظهار کرد: سيره پيامبر اسلام به عنوان اولين واقف دراسلام باعث جلب توجه همگان به ارزش اين عمل عبادي شده است.

وی بيان کرد:وقف سرمايه اي ماندگار در تحقق پيشرفت نظام اسلامي باتوجه به ظرفيت هاي مهم وموثري که در جامعه اسلامي دارد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۰۶

27 Dec 2019