کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل:

نانوایی‌های کم‌فروش پلمپ می‌شوند

12 آبان 1397 ساعت 8:44

رئيس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل گفت: هر نانوایی که در طول سال سه بار تخلف کم‌فروشی داشته باشد پلمپ می‌شود.


به گزارش جهانبين نيوز، سعيد محمدي رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل در نشست صميمي با عوامل نانوايي که با هدف بررسي مسايل و مشکلات آرد و نان در دفتر فرمانداري برگزار شد اظهار کرد: نانوايان زحمتکش‌ترين قشر جامعه در تمامي فصول هستند که با تلاش آنها امنيت غذايي جامعه بهتر از هر زمان تأمين مي‌شود.

محمدي با اشاره به زحمات نانوايان خاطرنشان کرد: ما وظيفه داريم تا مشکلات مردم و نانوايان را شناسايي و بر رفع آن مشکلات همت کنيم تا اين زحمتکشان براي ارايه خدمات مطلوب به شهروندان ترغيب شده و دلگرم باشند.

وي گفت:‌ با توجه به اينکه اغلب قوت مردم نان است، ضرورت دارد نانوايان در توليد کيفي نان بيش از گذشته همت کنند.

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل با بيان اينکه گشت‌ها براي بررسي و کنترل وضعيت بازار نان آغاز و تا هر زماني که نياز باشد ادامه خواهد داشت افزود: هر نانوايي که در طول سال سه بار تخلف کم فوشي داشت پلمپ مي‌شود.

وي بابيان اينکه نظارت مستمر بر نانوايي‌ها مي‌تواند اين صنف زحمت‌کش را به سمت سوي خدمت‌رساني خوب به شهروندان با پخت نان مرغوب سوق دهد، تصريح کرد: کيفيت نان توسط بازرسين فرمانداري، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزيرات حکومتي و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان مورد ارزيابي و بررسي مداوم قرار گيرد و بازديدهاي مشترک از نانوايان به‌صورت مستمر انجام شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 40696

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40696/نانوایی-های-کم-فروش-پلمپ-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir