۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۰۶۹۳
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان

برگزاري مراسم يوم الله 13 آبان در 6 نقطه از شهرستان فارسان

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: مراسم بزرگداشت يوم‌الله 13 آبان روز يکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرستان فارسان با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
برگزاري مراسم يوم الله 13 آبان در 6 نقطه از شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان ضمن اعلام برنامه‌هاي 13 آبان ماه گفت: يکي از علل ماندگاري برخي مناسبت‌ها حضور و مشارکت مردم است، امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته، همه مردم انقلابي شهرستان در راهپيمايي اين روز حضوري پررنگ و دشمن‌شکن داشته باشند و نفرت و انزجار خود را از آمريکا و اسرائيل در خيابان‌ها به نمايش بگذارند.
 
وي اظهار داشت: 13 آبان يکي از روزهاي مهم و تاريخي انقلاب ماست و شهادت دانش آموزان و دانشجويان در اين روز و نقش آن در پيروزي انقلاب اسلامي ايران نقطه عطفي در تاريخ کشور است.
 
وي تسخير لانه جاسوسي آمريکا در 13 آبان 58 توسط دانشجويان پيرو خط امام را کار انقلابي دانست و گفت: هرگز هيچ کشوري تا اين حد آمريکا را تحقير نکرده بود و از آن زمان ارتباط سياسي قطع شد و تا امروز هم دشمني‌هاي آمريکائي‌ها کم نشده و بيشتر هم شده است.
 
حجت‌الاسلام يوسفي افزود: آمريکائي‌ها، اسلامي را که تجمل و رفاه و گناه در آن عادي باشد و يا اسلام تکفيري‌ها که به جان مسلمان‌ها مي‌افتند را قبول دارند، اما اسلام ناب محمدي که هيچ‌گاه با آمريکائي‌ها سازگاري ندارد را قبول نخواهند داشت.
تظاهرات حماسي يوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور و از ساعت9:30 صبح يکشنبه ۱۳ آبان 97 در 6 نقطه از شهرستان فارسان برگزار مي‌شود.
 
 
مسير‌هاي اين تظاهرات به شرح زير است:
 
* فارسان (مرکز شهرستان): فارسان: از ميدان امام خيابان شهيد بهشتي به‌طرف مصلاي نماز جمعه

* باباحيدر: از ميدان نيايش به سمت گلزار مطهر شهداء

* پردنجان: از مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت گلزار مطهر شهداء

* جونقان: از مقابل دبيرستان دخترانه فروزنده به سمت مصلاي نماز جمعه

* چليچه: از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار شهداء

* گوجان: از مقابل دبيرستان دخترانه محمّديّه به سمت گلزار مطهر شهداء
 
يوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريکا، به‌عنوان «روز ملي مبارزه با استکبار جهاني» و «روز دانش‌آموز» نام‌گذاري شده است.

فارسان با ۹۴ هزار نفر جمعيت، از شهرستان‌هاي ۹ گانه چهارمحال و بختياري مي‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۲ کيلومتري شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۵:۱۷

27 Dec 2019