کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل:

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در 54 نقطه اردل برگزار می‌شود

9 آبان 1397 ساعت 9:43

فرماندار شهرستان اردل از برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در 54 نقطه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.


محمود کياني فرماندار شهرستان اردل درحاشيه جلسه هماهنگي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و برنامه ريزي و هماهنگي برگزاري راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار داشت: ۱۳ آبان روز استکبارستيزي و مبارزه با استکبار جهاني است.

کياني با بيان اينکه ۱۳ آبان يادآور اتفاقات مهم و تاثيرگذار در تحقق انقلاب اسلامي در چند برهه از زمان است، افزود: تبعيد امام خميني (ره) تسخير لانه جاسوسي و شهدات دانش‌آموزان چند اتفاق در تاريخ‌هاي مختلف ما در ۱۳ آبان است که خداوند همه اين اتفاق‌ها را در يک روز قرار داده است.

وي با بيان اينکه ۱۳ آبان براي ما يک اتفاق تاريخي است و بايد درس انقلاب را به نسل جوان انتقال داد، گفت: انقلاب اسلامي در دنيا تنها انقلابي بود که تمام آحاد جامعه در پيروزي آن مشارکت داشتند.

کياني با بيان اينکه انقلاب اسلامي از نظر ماهيت، ايدئولوژي و جنس مخاطبين و افرادي که اين حرکت را شروع کردند و با حضور ميليوني مردم به پيروزي رسيد با ديگر انقلاب‌ها فرق دارد، تصريح کرد: ايدئولوژي انقلاب ما يک ايدئولوژي مقدس بوده است.

وی با بيان اينکه ۱۳ آبان روز مبارزه و ستيزه جويي با استکبارجهاني است، افزود: استراتژيک و نوع عملکرد مبارزه با استکبار فرق نکرده است زيرا همچنان مبارزه ما با استکبار بر سر دفاع از آرمان‌هاي انقلاب است.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اينکه راهپيمايي روز ملي مبارزه با استکبار همانند سال‌هاي گذشته در ۵۴ نقطه شهري و روستايي شهرستان اردل برگزار مي شود، گفت: در شهر اردل راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان رأس ساعت ۹:۳۰ صبح از ابتداي بلوار شهدا به سمت حسينيه شهدا برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 40677

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40677/راهپیمایی-یوم-الله-13-آبان-54-نقطه-اردل-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir