۰
plusresetminus
چهارمحال و بختیاری، دارای کمترین میزان شکایات حقوقی در زمینه املاک و دارایی های ورزش
به گزارش جهانبین نیوز ،مرتضی فلاح که برای بازدید از پروژه های ورزشی  به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود، در نشست با مدیران اداره کل ورزش و جوانان این استان، افزود: حفظ اراضی و اخذ  اسناد قانونی املاک مجموعه ورزش و جوانان از اولویت های این دفتر است که باید به  صورت ویژه پیگیری شود. فلاح، خواستار  مستند سازی و تعامل با ادارات شهرستانی در حل موانع دریافت اسناد مالکیت مجموعه های  ورزش و جوانان شد و از تلاش دفتر امور حقوقی وزارتخانه در حل مشکلات اراضی توسط  مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وی در ادامه گفت: امور مربوط به هیات های استانی و  شهرستانی باید توسط مسئولین این مجموعه ها پیگیری شود و مدیران نباید در قراردادها  و مسائل تعهد آور هیات ها ورود پیدا کنند و صرفا بر حسن انجام امور نظارت داشته  باشند.
معاون املاک اداره کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: متاسفانه مشکلات املاک در مجموعه ورزش و جوانان باعث شده تا مدیران وقت و سرمایه  زیادی را صرف حل این مشکلات کنند و این امر می طلبد که مستند سازی املاک قبل از  شروع ساخت و ساز مجموعه های ورزشی انجام شود.
زهرا ارسنگ با تاکید بر مستند سازی  املاک افزود: یکی از مشکلات اصلی ما در مستند سازی املاک کمبود بودجه است که  خوشبختانه مسئولان وزارتخانه، امروز حساسیت این موضوع را درک کرده اند که باید در  توسعه زیر ساخت ها بصورت کاملاً برنامه ریزی شده در کشور اقدام کرد.
وی همچنین با  اشاره به پیگیری 147 پرونده شاکیان خصوصی از املاک و اراضی ورزش و جوانان در سطح  کشور از تلاش دفتر امور حقوقی وزارتخانه در حل موانع دریافت اسناد این اماکن خبر  داد. گفتنی است در ادامه این نشست مدیران شهرستانی ورزش و جوانان چهارمحال و  بختیاری به ارائه مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.(منبع:باشگاه خبرنگاران)
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۱:۵۶

2 Jan 2020