۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۰۶۵۵
امام جمعه شهر اردل:

با تصویب fatf به جایی نمی رسیم /غربی ها استقلال کشور را هدف گرفتند

امام جمعه شهر اردل گفت: برخی امروز با فشار غربیها و بنا به درخواست آمریکا از اروپائی ها، اصرار دارند لوایح fatf تصویب بشود اما این گونه طرحها استقلال کشور را هدف گرفته است.
با تصویب fatf به جایی نمی رسیم /غربی ها استقلال کشور را هدف گرفتند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: خداوند متعال در روایات و آیات متعددی بر داشتن تقوا و پرهیزگاری تاکید کرده است.

بهرامی تقوا را عامل آرامش دانست و اظهار کرد: ما باید در تمام ابعاد و شئون زندگی بر تقوا پایبند بوده و آن را اصل اصلی زندگی خود قرار دهیم.

وی افزود: تقوا مصونیت و جامعیت می‌آورد و چنانچه به تمام امور با دید تقوا نگاه کنیم و تقوا با تمام وجود انسان عجین شود خداوند از او حمایت می‌کند.

با تصویب fatf به جایی نمی رسیم /غربی ها استقلال کشور را هدف گرفتند

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل به ۴ آبان ماه سالروز اقدام امام (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود:این قرار داد ننگین در آن زمان با آمریکا انعقاد شد و ما از آمریکا خاطره خوبی در این کشور نداریم، آنها مردم ما را وحشی می دانستند و از ما حق توحش می گرفتند، امروز آنهایی که در داخل به آمریکا دل خوش کرده بودند بدانند که آمریکا دلسوز ما نیست و تنها هدف گرفتن استقلال و بی بندو باری در جامعه است.

بهرامی با اشاره به لوایح fatf و اصرار دشمن برای تصویب آن تصریح کرد: امروز بافشار غربیها واروپائیها وبنا به درخواست آمریکا از اروپائیها ،اصرار دارند لوایح fatf تصویب بشود این گونه طرح ها استقلال کشور را هدف گرفته است، مردم برای اینکه مستقل باشند انقلاب کردند نباید اجازه داد اصول اساسی کشور به خطر بیفتد.

وی با بیان اینکه غربی ها با اصرار تصویب fatf استقلال کشور را هدف گرفتند افزود: حرکت ایران به سمت استقلال بعد از انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ یکی از دلایل نفرت دولت آمریکا از ایران می باشد.

امام جمعه شهر اردل با بیان اینکه ما با تصویب fatf به جایی نمی رسیم بیان کرد: اگر اروپائیها واقعا در مقابل آمریکا هستند چه اصرار دارند که برای همکاری اول ما باید حتما fatf را بپذیریم این همان چیزی است که آمریکا از اروپا خواسته ومامور به وادار کردن ایران هستند.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۱:۲۹

27 Dec 2019